Money.plTechnologie dla biznesu Grupy dyskusyjne pl.rec.telewizja Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.

Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.

Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.

Marek <m...@poczta.onet.pl> / 2011-07-03 13:05:11
Dośc dawno /dobre kila lat/ podpisałem umwowę z polsatem. Po okresie dwóch
czy trzech lat przeszła automatycznie w umowę na czas nieokreślony. Potem
zadnych aneksów nie podpisywałem. Wypowiedziałem umowe w maju z miesiecznym
okresem wypowiedzenia. Konsultanci początkowo mówili, że mam 3 miesiace,
ale jak im poweiedziałem co powyżej, to przyznali, że miesiąc, wyliczyli
kwotę do dopłaty i miłe rozstanie było. Teraz dostałem sms-a
wundykacyjnego, że zalegam z abonamentem. Zadawoniłem do CP, rozmowa jak
poprzednie ale tym razem konsultantka się uparła, że jednak trzy miesiące
wypowiedzenia mie obowiązuję, bo chyba na przełomie roku 2010/2011 była
zmian aregulaminu, w myśl której każa umowa przechodzi z koncem roku w
nową, na czas określony jedengo roku. To do zaplaty duża kwota nie jest,
ale jak to jest naprawdę, i przede wszystkom dlaczego raz mówią tak, a razx
inaczej. jak się dotego ustawić ?
 
Czytaj także na forum

Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje

ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> / 2011-07-03 21:34:37
Marek pisze:
> Dośc dawno /dobre kila lat/ podpisałem umwowę z polsatem. Po okresie dwóch
> czy trzech lat przeszła automatycznie w umowę na czas nieokreślony. Potem
> zadnych aneksów nie podpisywałem. Wypowiedziałem umowe w maju z miesiecznym
> okresem wypowiedzenia. Konsultanci początkowo mówili, że mam 3 miesiace,
> ale jak im poweiedziałem co powyżej, to przyznali, że miesiąc, wyliczyli
> kwotę do dopłaty i miłe rozstanie było. Teraz dostałem sms-a
> wundykacyjnego, że zalegam z abonamentem. Zadawoniłem do CP, rozmowa jak
> poprzednie ale tym razem konsultantka się uparła, że jednak trzy miesiące
> wypowiedzenia mie obowiązuję, bo chyba na przełomie roku 2010/2011 była
> zmian aregulaminu, w myśl której każa umowa przechodzi z koncem roku w
> nową, na czas określony jedengo roku. To do zaplaty duża kwota nie jest,
> ale jak to jest naprawdę, i przede wszystkom dlaczego raz mówią tak, a razx
> inaczej. jak się dotego ustawić ?

ano tak ze Ty żadnej umowy nie podpisywałeś. Teroeretycznie mogą zmienić
regulamin, ale na to też być musiał wyrazić zgodę. najlepiej jednak
będzie jak przespacerujesz się do urzędu miasta i spotkasz z rzecznikiem
praw konsumenta.

ToMasz
 

Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.

"Mr.FX" <u...@zatokapucka.pl> / 2011-07-04 20:23:58

> Dośc dawno /dobre kila lat/ podpisałem umwowę z polsatem. Po okresie dwóch
> czy trzech lat przeszła automatycznie w umowę na czas nieokreślony. Potem
> zadnych aneksów nie podpisywałem. Wypowiedziałem umowe w maju z miesiecznym
> okresem wypowiedzenia. Konsultanci początkowo mówili, że mam 3 miesiace,
> ale jak im poweiedziałem co powyżej, to przyznali, że miesiąc, wyliczyli
> kwotę do dopłaty i miłe rozstanie było. Teraz dostałem sms-a
[...]

U mnie podobna historia. W lutym przeszedłem na Cyfrę+.
Jedyna umowa z Cyfrowym Polsatem, jaką podpisywałem w 2009r., zawiera
zapis, że po okresie podstawowym przechodzi na czas nieokreślony. Żadnych
aneksów do umowy nie podpisywałem. Umowę wypowiedziałem w listopadzie 2010
ze skutkiem na koniec lutego 2011. Od tego czasu wymieniłem z nimi kilka
listów poleconych między innymi żądając zaprzestania nieuprawnionych gróźb
i zaprzestania prób wyłudzenia. Najpierw powoływali się na zmiany
w regulaminie, później że w umowie którą podpisywałem był zapis
o przedłużaniu na kolejne 12 miesięcy. Tyle, że ja mam kopie tej umowy
i jest tam wyraźnie mowa jedynie o przejściu na czas nieokreślony i trzy
miesięcznym wypowiedzeniu. W grę wchodzą drobne sumy, na początku
potraktowałem ich odpowiedź jako błąd niedoświadczonego pracownika
i myślałem, e sprawę da się wyjaśnić. Obecnie uważam, że to procedura
robiona z premedytacją i jak znajdę trochę czasu to przekażę całą
korespondencję z nimi do UOKiK i każdemu też to polecam.

ps. w ub. roku mBank odrzucił moją reklamację jednej transakcji kartą
kredytową. Też nie chodziło o pieniądze, bo drobne były, ale o zasady.
Po zgłoszeniu tematu do Komisji Nadzoru Finansowego bank nagle zmienił
zdanie i od razu reklamacje uznał. Z korporacjami trzeba "rozmawiać"
ich metodami, inaczej będą wykorzystywać ja się da zwykłych ludzi.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]
 

Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.

Marek <m...@poczta.onet.pl> / 2011-07-04 22:38:36
> zdanie i od razu reklamacje uznał. Z korporacjami trzeba "rozmawiać"
> ich metodami, inaczej będą wykorzystywać ja się da zwykłych ludzi.


Właśnie dostałem maila:
Uwaga! Minął termin płatności za usługi świadczone przez Cyfrowy Polsat
S.A.
Wzywamy do uregulowania zadłużenia w kwocie: 39,90 zł.


Kontrakt Do zapłaty
xxxxxxxx 39,90 zł
Razem 39,90 zł
Brak natychmiastowej wpłaty całości zadłużenia spowoduje dalszą
realizację procedury windykacyjnej.


Kwotę zadłużenia należy wpłacić na indywidualny numer rachunku bankowego
odpowiednio dla właściwego kontraktu.
 

Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje

ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> / 2011-07-04 22:50:35
Marek pisze:
>> zdanie i od razu reklamacje uznał. Z korporacjami trzeba "rozmawiać"
>> ich metodami, inaczej będą wykorzystywać ja się da zwykłych ludzi.
>
>
> Właśnie dostałem maila:
> Uwaga! Minął termin płatności za usługi świadczone przez Cyfrowy Polsat
> S.A.
> Wzywamy do uregulowania zadłużenia w kwocie: 39,90 zł.
>

>
> Kontrakt Do zapłaty
> xxxxxxxx 39,90 zł
> Razem 39,90 zł
> Brak natychmiastowej wpłaty całości zadłużenia spowoduje dalszą
> realizację procedury windykacyjnej.

>
> Kwotę zadłużenia należy wpłacić na indywidualny numer rachunku bankowego
> odpowiednio dla właściwego kontraktu.
>
ja dla zachowania procedur wpłaciłbym tą kwotę i zażądał pisemnego
udokumentowania, jaką że to usługę zamówiłeś skoro Ci każą za nią płacić.
Byłeś już u rzecznika praw konsumenta?

ToMasz
 
wstecz
1 2 3 4 5
"morzyk_wrocek" 2011-10-19 14:20
WildS 2011-09-17 15:46
"Mariusz" 2011-09-12 19:34
"karuf" 2011-08-02 15:17
quasi 2011-06-08 23:53
"darkblue" 2011-05-29 02:12
adresss@poczta.pl 2011-05-05 23:31
Dyzurny... 2011-04-28 23:31
jerzu 2011-04-17 16:50
"Prius" 2011-04-04 19:24
"Marcin N" 2011-03-16 14:36
ANKIETA

Jak oceniasz nowe technologie na mundialu?

Komputerowe uzależnienie

współpraca