Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie

Auto na kategorię B1

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-19 23:17:55
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i tak
> nie ma.
> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie antygrawitacyjne
> cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,

Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.
 
Czytaj także na forum

Re: Auto na kategorię B1

Tomasz Pyra <h...@spam.spam.spam> / 2010-04-19 23:30:01
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> news:
>
>> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i
>> tak nie ma.
>> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie
>> antygrawitacyjne cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,
>
> Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
> Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.

No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
 

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-19 23:37:40
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.

Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?
Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
Kto to później sprawdzi? ;-)

Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

 

Re: Auto na kategorię B1

Tomasz Pyra <h...@spam.spam.spam> / 2010-04-20 00:10:56
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> news:
>
>> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
>> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
>
> Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?

Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :)
Stawiałbym że formalnie wypada mieć połowę zbiornika. Praktycznie pewnie
można na oparach :)


> Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
> Kto to później sprawdzi? ;-)
>
> Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

Kanapa z pasami to może z 10kg. Zapas w takich małych samochodach też
jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg.
I tu łatwe odchudzanie się kończy.
Można rwać tapicerkę i wygłuszenia, ale to już mocno odbije się na
komforcie.
Można dać maskę z laminatu - też będzie kilka kg do przodu.

Ale nadal to jest mało.

Dalej już zaczynają się koszty i mniejsze zyski, bo odchudzać można np.
wydech, dolot, zamach, koła itd. ale to już raczej tylko w sporcie bo to
wszystko ciągnie za sobą wady raczej nieakceptowalne w cywilu.

Z byle 126p trzeba wyrwać 100kg żeby ważył 550kg. Podobnie z tych
najmniejszych wózków typu Cuore czy Swift.
IMO bez ruszania blach nie do zrobienia.

Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)
 

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-20 00:18:38
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna
> :)

Czyli masz ze 20 kg na samym paliwie.

> Kanapa z pasami to może z 10kg.

Eeeee, w autach konstrukcyjnie sprzed nastu lat?
IMO sporo więcej.

>Zapas w takich małych samochodach też jakiś szczególnie ciężki nie jest -
>będzie może drugie 10kg.

Powiedzmy razem z 50 kg.
Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

> Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
> wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)

Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

Ale najpierw pewnie trzeba będzie poczekać aż się Punciak sprzeda.
 

  • TOP 10 najlepiej sprzedających się gier 2015 roku
    TOP 10 najlepiej sprzedających się gier 2015 roku więcej

    Minęła już połowa 2015 roku i nadszedł czas pierwszych podsumowań. Na Fortune.com opublikowana została właśnie lista TOP 10 bestsellerów wśród gier. W tym zaszczytnym gronie znalazła się także polska produkcja, stworzona przez Techland - czyli Dying Light a także niesamowity Wiedźmin 3.

    • Pracownicy HP żegnają się z t-shirtami
      Pracownicy HP żegnają się z t-shirtami więcej

      W dużych firmach, zwłaszcza w działach kontaktu z klientami, pracowników obowiązuje ujednolicony sposób ubioru, który wpływa na odbiór wizerunku marki czy też korporacji. HP postanowił wprowadzić dress code wśród całej załogi, nawet programistów.

      • OnePlus 2 w benchmarku GFXBench
        OnePlus 2 w benchmarku GFXBench więcej

        Premiera następcy OnePlus One będzie mieć miejsce już dzisiaj w nocy. Do sieci wyciekł jednak wynik benchmarku GFXBench, z którego możemy dowiedzieć się więcej o urządzeniu.

        • Po 15 latach konsole znów pojawią się w Chinach
          Po 15 latach konsole znów pojawią się w Chinach więcej

          Zakaz sprzedaży konsol obowiązywał w Chinach od 2000 roku. Tamtejszy rząd uważał wówczas, że elektroniczny sprzęt do grania może mieć zły wpływ na umysły młodych Chińczyków. Co ciekawe w graniu na komputerze PC nie widziano nic złego.

współpraca
współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 154.66 51801
sIRDN 171.91 32825
IRDN24 153.99 51801
IRDN8.22 172.44 32825

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Q-2-16 162.13 -0,22
BASE_M-12-15 144.50 +0,35
BASE_Q-4-16 152.70 +0,05
BASE_M-09-15 167.00 -0,15