Auto na kategorię B1

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-19 23:17:55
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i tak
> nie ma.
> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie antygrawitacyjne
> cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,

Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.
 
Czytaj także na forum

Re: Auto na kategorię B1

Tomasz Pyra <h...@spam.spam.spam> / 2010-04-19 23:30:01
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> news:
>
>> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i
>> tak nie ma.
>> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie
>> antygrawitacyjne cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,
>
> Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
> Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.

No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
 

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-19 23:37:40
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.

Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?
Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
Kto to później sprawdzi? ;-)

Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

 

Re: Auto na kategorię B1

Tomasz Pyra <h...@spam.spam.spam> / 2010-04-20 00:10:56
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> news:
>
>> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
>> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
>
> Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?

Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :)
Stawiałbym że formalnie wypada mieć połowę zbiornika. Praktycznie pewnie
można na oparach :)


> Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
> Kto to później sprawdzi? ;-)
>
> Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

Kanapa z pasami to może z 10kg. Zapas w takich małych samochodach też
jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg.
I tu łatwe odchudzanie się kończy.
Można rwać tapicerkę i wygłuszenia, ale to już mocno odbije się na
komforcie.
Można dać maskę z laminatu - też będzie kilka kg do przodu.

Ale nadal to jest mało.

Dalej już zaczynają się koszty i mniejsze zyski, bo odchudzać można np.
wydech, dolot, zamach, koła itd. ale to już raczej tylko w sporcie bo to
wszystko ciągnie za sobą wady raczej nieakceptowalne w cywilu.

Z byle 126p trzeba wyrwać 100kg żeby ważył 550kg. Podobnie z tych
najmniejszych wózków typu Cuore czy Swift.
IMO bez ruszania blach nie do zrobienia.

Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)
 

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-20 00:18:38
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna
> :)

Czyli masz ze 20 kg na samym paliwie.

> Kanapa z pasami to może z 10kg.

Eeeee, w autach konstrukcyjnie sprzed nastu lat?
IMO sporo więcej.

>Zapas w takich małych samochodach też jakiś szczególnie ciężki nie jest -
>będzie może drugie 10kg.

Powiedzmy razem z 50 kg.
Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

> Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
> wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)

Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

Ale najpierw pewnie trzeba będzie poczekać aż się Punciak sprzeda.
 


ANKIETA

Jak oceniasz nowe technologie na mundialu?

Sprawdź jakie kupić prezenty - GRY

  • Hiszpańscy wydawcy żądają powrotu Google News...
    Hiszpańscy wydawcy żądają powrotu Google News... więcej

    Oto klasyczny przypadek typu "zjeść ciastko i mieć ciastko". Najpierw hiszpańskim wydawcom nie podobało się, że agregator treści Google News wykorzystuje ich materiały bez uiszczania za nie opłat. Zażądali wprowadzenia nowego podatku. Udało się. Google w takich okolicznościach zdecydowało się na zamknięcie hiszpańskiego Google News. Wydawcy znowu protestują.

    • Znamy globalne wyniki akcji Godzina Kodowania
      Znamy globalne wyniki akcji Godzina Kodowania więcej

      Ponad 20 milionów uczniów na świecie skorzystało z zajęć kodowania podczas tegorocznej edycji ,,Godziny Kodowania", przybliżając organizację Code.org i partnerów akcji do postawionego celu - dotarcia do końca 2015 r. do 100 milionów dzieci i pokazania im, że programować może każdy, niezależnie od wieku.

      • Czego szukasz w Sieci, internauto?
        Czego szukasz w Sieci, internauto? więcej

        Google ogłasza coroczną, 14. już listę haseł najszybciej zyskujących na popularności w 2014 roku. Listy obrazują trendy mijającego roku i pokazują, które osoby, wydarzenia i tematy najbardziej interesowały Polaków.

        • Przeglądanie Internetu w zupełnie inny sposób
          Przeglądanie Internetu w zupełnie inny sposób więcej

          Przeglądarki muszą zacząć od nowa, by zadowolić oczekiwania przyszłości - tak twierdzi zespół tworzący Operę Coast, aplikację do przeglądania, która wyszła dzisiaj na iPhone'a, iPada i iPoda.

współpraca
współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 148.42 58910
sIRDN 181.52 34372
IRDN24 152.25 58910
IRDN8.22 181.45 34372

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Q-2-15 178.25 -0,16
BASE_Y-15 176.60 +0,06
BASE_M-03-15 171.28 +0,11
BASE_Y-17 180.88 -0,07