Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie

Auto na kategorię B1

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-19 23:17:55
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i tak
> nie ma.
> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie antygrawitacyjne
> cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,

Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.
 
Czytaj także na forum

Re: Auto na kategorię B1

Tomasz Pyra <h...@spam.spam.spam> / 2010-04-19 23:30:01
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> news:
>
>> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i
>> tak nie ma.
>> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie
>> antygrawitacyjne cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,
>
> Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
> Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.

No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
 

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-19 23:37:40
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.

Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?
Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
Kto to później sprawdzi? ;-)

Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

 

Re: Auto na kategorię B1

Tomasz Pyra <h...@spam.spam.spam> / 2010-04-20 00:10:56
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> news:
>
>> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
>> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
>
> Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?

Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :)
Stawiałbym że formalnie wypada mieć połowę zbiornika. Praktycznie pewnie
można na oparach :)


> Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
> Kto to później sprawdzi? ;-)
>
> Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

Kanapa z pasami to może z 10kg. Zapas w takich małych samochodach też
jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg.
I tu łatwe odchudzanie się kończy.
Można rwać tapicerkę i wygłuszenia, ale to już mocno odbije się na
komforcie.
Można dać maskę z laminatu - też będzie kilka kg do przodu.

Ale nadal to jest mało.

Dalej już zaczynają się koszty i mniejsze zyski, bo odchudzać można np.
wydech, dolot, zamach, koła itd. ale to już raczej tylko w sporcie bo to
wszystko ciągnie za sobą wady raczej nieakceptowalne w cywilu.

Z byle 126p trzeba wyrwać 100kg żeby ważył 550kg. Podobnie z tych
najmniejszych wózków typu Cuore czy Swift.
IMO bez ruszania blach nie do zrobienia.

Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)
 

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-20 00:18:38
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna
> :)

Czyli masz ze 20 kg na samym paliwie.

> Kanapa z pasami to może z 10kg.

Eeeee, w autach konstrukcyjnie sprzed nastu lat?
IMO sporo więcej.

>Zapas w takich małych samochodach też jakiś szczególnie ciężki nie jest -
>będzie może drugie 10kg.

Powiedzmy razem z 50 kg.
Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

> Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
> wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)

Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

Ale najpierw pewnie trzeba będzie poczekać aż się Punciak sprzeda.
 

  • T-Mobile zmienia ceny roamingu
    T-Mobile zmienia ceny roamingu więcej

    T-Mobile obniża ceny najpopularniejszych pakietów roamingowych nawet o jedną trzecią w ofercie Travel & Surf od T-Mobile. Dzięki niej podczas wakacyjnych wojaży można bez obaw o niespodziewane koszty korzystać z ulubionych aplikacji i pozostawać w kontakcie z bliskimi.

    • Angedoty z historii Xboxa
      Angedoty z historii Xboxa więcej

      Historia Xboxa nie była usłana różami. Kontrowersyjny projekt gamepada czy masowe awarie Xboxa 360 to tylko część z problemów, z jakimi musiał zmierzyć się Microsoft. Mimo wszystko się udało, a marka Xbox jest jedną z najsilniejszych w branży.

      • Czas pożegnać się z BlackBerry OS?
        Czas pożegnać się z BlackBerry OS? więcej

        Udziały rynkowe BlackBerry, kiedyś lidera rynku, dziś oscylują wokół błędu statystycznego. Kanadyjska firma chce jednak wrócić do gry, i wiele wskazuje na to, że wykorzysta do tego Androida.

        • Poradnik: Ujarzmiony chaos danych
          Poradnik: Ujarzmiony chaos danych więcej

          Dużo czasami znaczy ,,za dużo". Obecnie w pecetach znajdują się pojemne dyski twarde, mieszczące od dwóch do czterech terabajtów danych. Również w notebookach kilkaset gigabajtów przestrzeni staje się standardem. Niestety,obfitość wolnego miejsca zwodzi: przestajemy dbać o porządek w plikach, stosując wymówkę: przecież możemy później zatroszczyć się o uporządkowanie dokumentów. Dzięki szybkim łączom internetowym, osiągającym do 50 MB/s, pobieranie i zapisywanie danych wszelkiego rodzaju staje się rutyną. Przestajemy myśleć o tym, jak dużo miejsca zajmują filmy, audycje, podcasty czy zdjęcia.

współpraca
współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 158.96 51934
sIRDN 177.37 30871
IRDN24 160.04 51934
IRDN8.22 178.02 30871

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_M-10-15 168.00 +0,75
BASE_M-08-15 163.93 -0,65
BASE_W-29-15 158.50 -3,94
BASE_Y-16 161.38 -0,06