Auto na kategorię B1

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-19 23:17:55
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i tak
> nie ma.
> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie antygrawitacyjne
> cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,

Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.
 
Czytaj także na forum

Re: Auto na kategorię B1

Tomasz Pyra <h...@spam.spam.spam> / 2010-04-19 23:30:01
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> news:
>
>> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i
>> tak nie ma.
>> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie
>> antygrawitacyjne cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,
>
> Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
> Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.

No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
 

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-19 23:37:40
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.

Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?
Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
Kto to później sprawdzi? ;-)

Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

 

Re: Auto na kategorię B1

Tomasz Pyra <h...@spam.spam.spam> / 2010-04-20 00:10:56
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> news:
>
>> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
>> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
>
> Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?

Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :)
Stawiałbym że formalnie wypada mieć połowę zbiornika. Praktycznie pewnie
można na oparach :)


> Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
> Kto to później sprawdzi? ;-)
>
> Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

Kanapa z pasami to może z 10kg. Zapas w takich małych samochodach też
jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg.
I tu łatwe odchudzanie się kończy.
Można rwać tapicerkę i wygłuszenia, ale to już mocno odbije się na
komforcie.
Można dać maskę z laminatu - też będzie kilka kg do przodu.

Ale nadal to jest mało.

Dalej już zaczynają się koszty i mniejsze zyski, bo odchudzać można np.
wydech, dolot, zamach, koła itd. ale to już raczej tylko w sporcie bo to
wszystko ciągnie za sobą wady raczej nieakceptowalne w cywilu.

Z byle 126p trzeba wyrwać 100kg żeby ważył 550kg. Podobnie z tych
najmniejszych wózków typu Cuore czy Swift.
IMO bez ruszania blach nie do zrobienia.

Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)
 

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-20 00:18:38
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna
> :)

Czyli masz ze 20 kg na samym paliwie.

> Kanapa z pasami to może z 10kg.

Eeeee, w autach konstrukcyjnie sprzed nastu lat?
IMO sporo więcej.

>Zapas w takich małych samochodach też jakiś szczególnie ciężki nie jest -
>będzie może drugie 10kg.

Powiedzmy razem z 50 kg.
Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

> Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
> wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)

Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

Ale najpierw pewnie trzeba będzie poczekać aż się Punciak sprzeda.
 
ANKIETA

Jak oceniasz nowe technologie na mundialu?

Naukowcy odkryli groźnego konia trojańskiego. Zobacz co zrobić, aby nie zainfekować swojego komputera.

    • Apple kontra Unia Europejska
      Apple kontra Unia Europejska więcej

      Komisja Europejska jest zdania, że Apple w nielegalny sposób unika płacenia podatków. Co więcej, pomaga mu w tym, rzekomo, rząd Irlandii...

współpraca
współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 216.27 54765
sIRDN 256.76 35493
IRDN24 209.73 54765
IRDN8.22 251.47 35493

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Q-1-15 165.00 -0,60
BASE_Y-15 171.60 -0,23
BASE_M-01-15 166.75 -1,04
BASE_Y-16 180.40 -0,22