Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie

Auto na kategorię B1

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-19 23:17:55
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i tak
> nie ma.
> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie antygrawitacyjne
> cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,

Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.
 
Czytaj także na forum

Re: Auto na kategorię B1

Tomasz Pyra <h...@spam.spam.spam> / 2010-04-19 23:30:01
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> news:
>
>> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i
>> tak nie ma.
>> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie
>> antygrawitacyjne cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,
>
> Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
> Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.

No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
 

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-19 23:37:40
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.

Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?
Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
Kto to później sprawdzi? ;-)

Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

 

Re: Auto na kategorię B1

Tomasz Pyra <h...@spam.spam.spam> / 2010-04-20 00:10:56
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> news:
>
>> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
>> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
>
> Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?

Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :)
Stawiałbym że formalnie wypada mieć połowę zbiornika. Praktycznie pewnie
można na oparach :)


> Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
> Kto to później sprawdzi? ;-)
>
> Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

Kanapa z pasami to może z 10kg. Zapas w takich małych samochodach też
jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg.
I tu łatwe odchudzanie się kończy.
Można rwać tapicerkę i wygłuszenia, ale to już mocno odbije się na
komforcie.
Można dać maskę z laminatu - też będzie kilka kg do przodu.

Ale nadal to jest mało.

Dalej już zaczynają się koszty i mniejsze zyski, bo odchudzać można np.
wydech, dolot, zamach, koła itd. ale to już raczej tylko w sporcie bo to
wszystko ciągnie za sobą wady raczej nieakceptowalne w cywilu.

Z byle 126p trzeba wyrwać 100kg żeby ważył 550kg. Podobnie z tych
najmniejszych wózków typu Cuore czy Swift.
IMO bez ruszania blach nie do zrobienia.

Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)
 

Re: Auto na kategorię B1

"Cavallino" <c...@konto.pl> / 2010-04-20 00:18:38
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
news:

> Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna
> :)

Czyli masz ze 20 kg na samym paliwie.

> Kanapa z pasami to może z 10kg.

Eeeee, w autach konstrukcyjnie sprzed nastu lat?
IMO sporo więcej.

>Zapas w takich małych samochodach też jakiś szczególnie ciężki nie jest -
>będzie może drugie 10kg.

Powiedzmy razem z 50 kg.
Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

> Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
> wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)

Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

Ale najpierw pewnie trzeba będzie poczekać aż się Punciak sprzeda.
 

  • Zrób to sam: komputer pokładowy
    Zrób to sam: komputer pokładowy więcej

    Już od dość dawna w kokpicie samochodu obok zegarów prędkościomierza, obrotomierza i wskaźnika paliwa producenci umieszczają wskazania komputera pokładowego. Pokazuje on informacje o chwilowym i średnim zużyciu paliwa, średniej prędkości jazdy i dystansie, jaki można pokonać na tym, co pozostało w baku.

    • Będzie aż 9 wersji USB typu C!
      Będzie aż 9 wersji USB typu C! więcej

      USB typu C miał nam znacznie ułatwić życie. Już sam fakt możliwości włożenia wtyczki do portu dowolną stroną to znacznie usprawnienie. Jak się jednak okazuje, USB-C złączu USB-C nierówne. Co więcej, nawet zaawansowany użytkownik może nie dostrzec różnic.

      • Pierwszy mężczyzna z bionicznym penisem
        Pierwszy mężczyzna z bionicznym penisem więcej

        To się dzieje naprawdę: nowy element "wyposażenia" 43-letniego mężczyzny ma 20 centymetrów długości i sterowany jest przyciskami schowanymi w mosznie.

        • Te smartfony Sony dostaną Androida 6.0
          Te smartfony Sony dostaną Androida 6.0 więcej

          Sony przyzwyczaiło już swoich użytkowników, że - przynajmniej w przypadku topowych modeli - pamięta o nich jeszcze przez długi czas. Mimo to ogrom planów dotyczących najnowszej aktualizacji może się wydawać szokujący.

współpraca
współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 202.43 44964
sIRDN 232.86 28311
IRDN24 198.94 44964
IRDN8.22 229.79 28311

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Q-2-16 162.00 +0,31
BASE_M-12-15 145.38 +0,35
BASE_Q-4-16 152.75 +0,24
BASE_W-37-15 166.14 +1,46