Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

"Piotr M" <x...@xx.xx> / 2011-01-03 20:41:19
Dnia 03-01-2011 o 20:07:12 J.F. napisał(a):

> A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia.

Przestał, ale to nie znaczy że przeszedł do ogólnodostępnej puli. Stawiam,
że da się go odzyskać :P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
 
Czytaj także na forum

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

"niusy.pl" <d...@niusy.pl.invalid> / 2011-01-04 08:52:04

Uzytkownik "J.F."

>>Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie.
>>Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i
>>podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer
>>telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc
>>jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go
>>zarezerwowanym
>>dla siebie ?
>
> Zadzwonic do opiekuna z plusa ?
> Watpie zeby cos poradzil.
>
> Ale jesli przez 3 miesiace numer nie byl ci potrzebny, to pewnie nadal
> nie jest.

E tam, po prostu nie sadzil, ze to mozliwe (Jak przez 40 lat po wojnie nie
mielismy telefonów to znaczy, ze nadal nie potrzebujemy ?). Poza tym ...
ludzie powinni w miare mozliwosci i checi korzystac w firmie ze swoich
prywatnych telefonów (tak jak ze swoich prywatnych rak i glowy korzystaja, i
po co uzywac dwóch), swojej prywatnej poczty itp itd. Kwestia odmiennej
swiadomosci :-)
 

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

"Fantom" <s...@poczta.onet.pl.skasujto> / 2011-01-04 10:31:03
>>Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie.
>>Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i
>>podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer
>>telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc
>>jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go
>>zarezerwowanym
>>dla siebie ?
>
> Zadzwonic do opiekuna z plusa ?
> Watpie zeby cos poradzil.

Nie mam z nim kontaktu - firma byla duza i inne osoby sie tym zajmowaly.

> Ale jesli przez 3 miesiace numer nie byl ci potrzebny, to pewnie nadal
> nie jest.

:) Telefon jest nawet ciagle aktywny w jedna strone - przychodzace. Wiec nie
jest najgorzej ciagle.Nie mam pokjecia kiedy zamilkie calkowicie.

Fantom
 

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

"Fantom" <s...@poczta.onet.pl.skasujto> / 2011-01-04 10:31:58
>> Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie.
>> Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i
>> podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten
>> numer telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna
>> zlozyc jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go
>> zarezerwowanym dla siebie ?
>
> PS zmieniło numery?? :)
> Ja tez chce :)

Ano :)
Jeden udalo mi sie uzyskac, ale to nie uzywany. Teraz musze jakos odzyskac
swoj numer. Jak mi sie uda tez ci zalatwie jakis.

Fantom
 

Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?

".Zykfryd." <x...@wp.pl> / 2011-01-04 19:10:14
W dniu 2011-01-03 20:07, J.F. pisze:

> Ale twojego TT Era zdezaktywuje jak sie jej bedzie podobac.
> A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia.
>

Plus ma taki zwyczaj że przenosi wypowiedziane numery do SimPlusa nawet
jak wypowiadający nie zażyczył sobie tego. Mam w firmie taki numer który
został wypowiedziany w okolicy czerwca, przeszedł automatycznie do
simplusa i do dziś loguje się do sieci mimo że nigdy nie został
doładowany. Także jest jeszcze nadzieja ale potrzebna do tego będzie
wola byłego pracodawcy na przerejestrowanie prepaida.
 
Jacek 2010-12-27 00:04
Mich 2010-09-20 11:33
Tomaszek 2010-08-21 15:09
Mackenzi 2010-08-13 11:32
"ChOpLaCz" 2010-08-11 10:09
Grzegorz Brycki 2010-08-08 16:44
Jacek 2010-07-16 15:35
"kowtow" 2010-06-11 16:28
Grzexs 2010-06-09 19:46
"Konsultant z Ery" 2010-04-28 23:28
"S" 2010-04-11 20:25
zwyklyklientwielu... 2010-04-08 21:23
"kiriakos" 2010-03-31 14:23
" FZ" 2010-03-30 11:54
"WW3" 2010-02-05 02:07

  • Adaptalux - miniaturowe studio oświetleniowe
    Adaptalux - miniaturowe studio oświetleniowe więcej

    Do wykonania pięknego zdjęcia makro potrzebny jest nie tylko dobry obiektyw i interesujący motyw, ale też odpowiednio dobrane oświetlenie. Najnowszy hit z Kickstartera świetnie się do tego nadaje.

    • Disney opracował drukarkę 3D mogącą tworzyć miękkie obiekty
      Disney opracował drukarkę 3D mogącą tworzyć miękkie obiekty więcej

      Widzieliśmy już drukowane jedzenie, protezy, nerki i szereg plastikowych lub metalowych części. Chińczycy zbudowali dzięki tej technologii nawet całe domy. W tej branży nie powiedziano jednak jeszcze ostatniego słowa. Disney Research proponuje alternatywę osobom, które wzdrygają się na widok igły i nitki.

      • NailO zamieni Twój paznokieć w trackpad
        NailO zamieni Twój paznokieć w trackpad więcej

        Niewielki gadżet od naukowców z MIT Media Lab pomoże w sytuacjach, w których mamy zajęte obie ręce lub momentach, w których zależy nam na dyskretnej kontroli swoich urządzeń elektronicznych.

        • Star Wars: Battlefront - ależ ta gra ma moc!
          Star Wars: Battlefront - ależ ta gra ma moc! więcej

          Wyobraźcie sobie wysokobudżetową strzelankę osadzoną w uniwersum Gwiezdnych Wojen, gdzie czterdzieści graczy jednocześnie walczy o zwycięstwo Sojuszu Rebeliantów lub Imperium. Tym właśnie będzie najnowsza gra DICE.

współpraca
współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 138.89 60970
sIRDN 150.37 40709
IRDN24 137.62 60970
IRDN8.22 151.07 40709

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_M-05-15 152.79 -0,18
BASE_Q-1-16 158.63 -0,33
BASE_Q-3-15 161.21 -0,59
BASE_Q-4-15 155.00 -0,98