Money.pl Technologie dla biznesu Hi-Tech Grupy dyskusyjne pl.misc.telefonia.gsm Nowa oferta T-Mobile - czy sa polaczenia konferencyjne?

Nowa oferta T-Mobile - czy sa polaczenia konferencyjne?

Nowa oferta T-Mobile - czy sa polaczenia konferencyjne?

SDD <s...@towszechwiedza.pl> / 2012-03-31 23:28:19
Sprawdzaliscie moze w regulaminach (a moze niektorzy juz
organoleptycznie), czy w nowych nielimitowanych abonamentach T-Mobile
mozna korzystac z polaczen konferencyjnych?

Czy nie ma jakich wylaczen w regulaminie - czy to wykluczajacych
mozliwosc korzystania z tej uslugi wogole, czy tez wykluczajacych
"darmowosc" takich polaczen.

Jesli mozna, to z takim abonamentem bedzie mozna "hurtowo" nabijac
"zbieranie minut" w Playu Jedno sześciokrotne polaczenie (5
zestawionych w konferencje + szóste "maklerskie") w 10 minut przysporzy
pol godziny minut w Playu :)

Pozdrawiam
SDD
 

Re: Nowa oferta T-Mobile - czy sa polaczenia konferencyjne?

W <w...@wu.pl> / 2012-04-01 10:25:08
SDD wystukał, co następuje:

> Sprawdzaliscie moze w regulaminach (a moze niektorzy juz
> organoleptycznie), czy w nowych nielimitowanych abonamentach T-Mobile
> mozna korzystac z polaczen konferencyjnych?
>
> Czy nie ma jakich wylaczen w regulaminie - czy to wykluczajacych
> mozliwosc korzystania z tej uslugi wogole, czy tez wykluczajacych
> "darmowosc" takich polaczen.
>
> Jesli mozna, to z takim abonamentem bedzie mozna "hurtowo" nabijac
> "zbieranie minut" w Playu Jedno sześciokrotne polaczenie (5
> zestawionych w konferencje + szóste "maklerskie") w 10 minut przysporzy
> pol godziny minut w Playu :)

W ti-mebejl nie ma limitu minut jak w play (i.e. tyle minut ile ma miesiąc)?
 

Re: Nowa oferta T-Mobile - czy sa polaczenia konferencyjne?

SDD <s...@towszechwiedza.pl> / 2012-04-01 11:45:55
W pisze:

> W ti-mebejl nie ma limitu minut jak w play (i.e. tyle minut ile ma miesiąc)?

To kto wie, czy niedlugo na Allegro nie pojawia sie oferty starterow
Play Fresh z kilkunastoma godzinami do wszystkich sieci np. za 30 zl :)

Polak potrafi i Szwaba oszwabi.

Pozdrawiam
SDD
 

Re: Nowa oferta T-Mobile - czy sa polaczenia konferencyjne?

"JoteR" <j...@pf.pl> / 2012-04-01 12:00:56
"SDD" napisał:

> To kto wie, czy niedlugo na Allegro nie pojawia sie oferty starterow Play
> Fresh z kilkunastoma godzinami do wszystkich sieci np. za 30 zl :)

Ważne przez 30 dni.

> Polak potrafi i Szwaba oszwabi.

Przede wszystkim oszwabi drugiego Polaka. Jak to na (za przeproszeniem)
Allegro...

JoteR
 

Re: Nowa oferta T-Mobile - czy sa polaczenia konferencyjne?

SDD <s...@towszechwiedza.pl> / 2012-04-01 12:10:15
JoteR pisze:

> Ważne przez 30 dni.

Razem ze starterem Klient dostanie instrukcje, ze przed uplywem 30 dni
powinien przyjac co najmniej jedno dwuminutowe polaczenie z innej sieci.

Ewentualnie za dodatkowa oplata "ubezpieczeniowa" w 30 dniu waznosci
limitu polaczenie takie do nabywcy wykona sprzedajacy.

> Przede wszystkim oszwabi drugiego Polaka. Jak to na (za przeproszeniem)
> Allegro...

No wiadomo nie od dzis, ze najwiekszym wrogiem Polaka jest nie niemiec
nie Zyd a nie krasnoludek, a drugi Polak.

No ale to akurat inna sprawa.

Pozdrawiam
SDD
 
wstecz
1 2
Liwiusz 2012-03-05 16:24
viazenza@gmail.com 2012-03-01 07:26
facet 2012-01-09 01:18
Rafal M 2011-11-29 19:09
lukz 2011-06-17 22:00
"Michał... 2011-03-15 10:33
Mario 2011-03-01 13:54
"--=olo=-- dom" 2010-11-28 13:23
Rafal M 2010-08-22 20:48
"jack" 2010-07-25 21:27
"wspolna-flaszka.... 2010-06-06 11:34
fReLuZ 2010-06-05 17:03
"Grzegorz" 2010-04-22 13:46
"1634Racine" 2010-04-10 00:00
"tck" 2010-03-24 16:29
ANKIETA

Co sądzisz o Google Glass?

Nowy Android 4.5 będzie podobny do Win 8.

    • Słona woda płynąca przez grafen generuje elektryczność!

      Słona woda płynąca przez grafen generuje elektryczność! więcej

      Generowanie elektryczności z wykorzystaniem wody to jeden z najstarszych sposobów jej pozyskiwania. Elektrownie wodne działają obecnie w ponad 150 krajach i nic nie wskazuje na to, żeby zaprzestano z nich korzystać. Obecne rozwiązania sprawdzają się jednak tylko w "dużej skali", są drogie i szkodliwe dla lokalnych ekosystemów. Grafen może to wszystko zmienić.

      • Office 365 Personal trafia do Polski

        Office 365 Personal trafia do Polski więcej

        Microsoft wprowadza nowy wariant subskrypcji Office 365 dla użytkowników indywidualnych - Office 365 Personal, dla tych, którzy nie czują potrzeby dzielenia się licencją z domownikami.

        • Wielki sojusz telekomunikacyjnych gigantów

          Wielki sojusz telekomunikacyjnych gigantów więcej

          W przypadku kradzieży telefonu, nie tylko tracimy samo urządzenie, ale również ryzykujemy utratę naszych cennych danych. Grupa producentów smartfonów i operatorów komórkowych chce nam zapewnić pewien rodzaj zabezpieczenia.

współpraca
współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 218.06 71788
sIRDN 245.31 52412
IRDN24 204.83 71788
IRDN8.22 241.90 52412

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Q-3-14 170.98 +0,07
BASE_W-17-14 164.85 +0,82
BASE_Q-1-15 163.25 +0,18
BASE_M-05-14 168.92 +0,49