Money.plTechnologie dla biznesuDiety i żywienieDieta na płaski brzuch

Fot. DomenicoGelermo/iStockphoto

Podstawą odchudzania talii jest przede wszystkim redukcja tkanki tłuszczowej, najlepszym sposobem na to może być regularny trening i zastosowanie odpowiedniego żywienia. Nie zawsze jednak krępująca otyłość jest konsekwencją nadwagi.

 

 

Znaczące błędy żywieniowe mogą doprowadzić do nagromadzenia się nadmiernych ilości gazu w jelitach, co może powodować powiększenie okolic brzucha. W tym przypadku odchudzająca dieta nie pomaga.

 

Dieta, która sprzyja redukcji tkanki tłuszczowej w okolicach talii nie musi być pozbawiona węglowodanów oraz tłuszczu. Należy jedynie dobierać odpowiednią postać produktów, nie potrzebne są ogromne wyrzeczenia. Proponowane produkty w tym sposobie odżywiania bogate są w błonnik, białko, zdrowe tłuszcze oraz węglowodany, które z kolei niezbędne są do zbudowania masy mięśniowej, a w efekcie redukują zbędną tkankę tłuszczową.

 

 

 

 

Zasady przestrzegania diety na płaski brzuch:



  1. Włącz dwa lub trzy produkty do każdego posiłku i przynajmniej jeden do przekąsek.

  2. Różnicuj produkty w każdym posiłku tak, by w ciągu dnia dostarczyć organizmowi wszystkich składników odżywczych.

  3. Zadbaj o odrobinę białka w każdej przekąsce.

zdrowie, odchudzanie, żywienie, dieta na płaski brzuch
Pochwal się na swojej stronie,
że czytasz Money.pl
Czytam Money.pl