Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.plTechnologie dla biznesuDiety i żywienie Dieta South Beach

Fot. Yuri_Arcurs/iStockphoto

Dieta South Beach nazywana inaczej dieta plaż południowych, została opracowana przez dr. Arthura Agatstona. Składa się z trzech etapów i jest bezpieczną metodą redukcji masy pod warunkiem rozsądnego stosowania. Może się okazać, że jej etapy składowe mogą sprawiać trudność osobom stosującym tą metodę odżywiania.

 

Od jakiegoś czasu wiadomo, że środki konserwujące, biała mąka oraz węglowodany mają bardzo niekorzystny wpływ na nasze zdrowie. Niestety brakowało profesjonalnych badań medycznych na reprezentatywnej grupie osób oraz uporządkowanego zebrania wiedzy oraz doświadczenia dietetyków i lekarzy, w celu znalezienia odpowiedzi na pytanie co jeść, a jakich produktów stanowczo unikać.

 

Tego typu sposób odżywiania wskazuje jak wybierać właściwe węglowodany oraz tłuszcze, które są nazywane dobrymi oraz jak bez specjalnych wyrzeczeń obywać się bez złych. Nie jest to jednak dieta niskotłuszczową czy też niskowęglowodanowa. W rezultacie stosowania tej diety każdy powinien czuć się zdrowiej. W ciągu pierwszych 2 tygodni można stracić nawet na wadze od 4 do ponad 6 kilogramów. Osiągnąć to można jedząc normalne porcje indyka, wołowiny, kurczaka, ryb czy owoców morza. Każdy posiłek mięsny można uzupełniać dużą ilością warzyw, jajkami, serem czy też orzechami. Sałatki powinny być doprawione sosami na prawdziwej oliwie. Podczas stosowania diety w poszczególnych dniach powinno się spożywać 3 prawidłowo zbilansowane posiłki. Ważne jest jednak aby się nasycić, nie może zatem być mowy o ciągłym uczuciu głodu towarzyszącym wielu dietom, które stanowi poważne źródło zniechęcenia.

odchudzanie, kalorie, masa ciała, dieta south beach
Pochwal się na swojej stronie,
że czytasz Money.pl
Czytam Money.pl