Money.plTechnologie dla biznesu Grupy dyskusyjne pl.misc.elektronika moze ktos ma sposob na wiercenei otworow pod LEdy

moze ktos ma sposob na wiercenei otworow pod LEdy

moze ktos ma sposob na wiercenei otworow pod LEdy

Kedarby <a...@home.pl> / 2011-07-11 09:18:25
Witam!
Mam do wykonaia reklame z diod LED (diody sa ulozone po obrysie
liter)wiec trzeba wykonac mase otworow, moze ktos ma sposob jak to
usprawnic, myslalem nad stojakiem do wiertarki tylko ze tak aby byl
stawiany na blasze
 
Czytaj także na forum
  • LED na kolei

    Lepiej oświetlone - a przez to bardziej przyjazne pasażerom perony i bezpieczniejsze przejazdy kolejowo-drogowe. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A....

  • Leczniczy LED

    Na co dzień LED kojarzy nam się ze świetlówką, czymś co montujemy w lampie i po prostu daje nam światło. Ale już niejednokrotnie w naszych...

Re: moze ktos ma sposob na wiercenei otworow pod LEdy

"Irek N." <j...@taki.tajny.jest> / 2011-07-11 09:32:45
myslalem nad stojakiem do wiertarki tylko ze tak aby byl stawiany na blasze


Frezarka CNC... chyba jedyne sensowne.
Ręcznie zawsze będziesz miał krzywo, w brew pozorom widać nawet ułamek mm.

__
Pzd,
Irek.N.

 

Re: moze ktos ma sposob na wiercenei otworow pod LEdy

ptoki <s...@gmail.com> / 2011-07-11 10:32:52
On Jul 11, 9:18 am, Kedarby wrote:
> Witam!
> Mam do wykonaia reklame  z diod LED (diody sa ulozone po obrysie
> liter)wiec trzeba wykonac mase otworow, moze ktos ma sposob jak to
> usprawnic, myslalem nad stojakiem do wiertarki tylko ze tak aby byl
> stawiany na blasze

Zrob sobie "pomocnik" w postaci deseczki z jednym kołeczkiemi otworem.
Otwor na wylot, kołeczek od strony materialu.
Wiercisz cienkim wiertlem.
W ten sposob wiercisz wszystkie otwory wstepnie.
Potem poprawiasz juz wiertlem docelowym.
Nie napisales w czym wiercisz. Jesli to plastik to pojdzie ok. Byle
wiertlo ostre bylo.
Jesli blacha to moga byc problemy jesli nie masz wiertarki stolowej.
 

Re: moze ktos ma sposob na wiercenei otworow pod LEdy

Kedarby <a...@home.pl> / 2011-07-11 14:34:33
W dniu 2011-07-11 09:18, Kedarby pisze:
> Witam!
> Mam do wykonaia reklame z diod LED (diody sa ulozone po obrysie
> liter)wiec trzeba wykonac mase otworow, moze ktos ma sposob jak to
> usprawnic, myslalem nad stojakiem do wiertarki tylko ze tak aby byl
> stawiany na blasze
>
dod am z enei ma problemu z pozycjonownaiem otowru bo to to mam
szablon na wydruku (punkty) ale sama technika bo to np kolo 1000 otworow
 

Re: moze ktos ma sposob na wiercenei otworow pod LEdy

pawell32 <p...@net-sat.pl> / 2011-07-11 14:43:39
W dniu 2011-07-11 09:18, Kedarby pisze:
> Witam!
> Mam do wykonaia reklame z diod LED (diody sa ulozone po obrysie
> liter)wiec trzeba wykonac mase otworow, moze ktos ma sposob jak to
> usprawnic, myslalem nad stojakiem do wiertarki tylko ze tak aby byl
> stawiany na blasze

jakie to duże?
jak blacha mogę wypalić Ci na laserze, albo zlecić na wykrawarkę



--
pozdrawiam. pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux
http://www.net-sat.pl e-mail: pawell@net-sat.pl
 
wstecz
1 2 3 4
współpraca