Money.plTechnologie dla biznesu Grupy dyskusyjne pl.misc.elektronika słaby akumulator w aucie

słaby akumulator w aucie

słaby akumulator w aucie

PiteR <e...@fauszywy.pl> / 2013-12-10 22:14:32
Mam dwa samochody stary głupi i nowszy ynteligentny. Oba benzynowe.

Stary zapala przy -15st jeśli tylko zdoła obrócić wałem. Nowy pomimo
kręcenia wyświetla ikonki i piszczy że slaby akumulator.

Co mu zależy zapalić? Czy ma jakieś zaprogramowane progi, napięcie,
prędkość obrotowa wału itp? Cos w ten sposób chroni? Czy po prostu coś
jeszcze jest zepsute w nim.

--
Piter
 
Czytaj także na forum

Re: słaby akumulator w aucie

"Jeffrey" <s...@wycieptopoczta.onet.pl> / 2013-12-10 22:45:37
PiteR wrote:
> Mam dwa samochody stary głupi i nowszy ynteligentny. Oba benzynowe.
>
> Stary zapala przy -15st jeśli tylko zdoła obrócić wałem. Nowy pomimo
> kręcenia wyświetla ikonki i piszczy że slaby akumulator.
>
> Co mu zależy zapalić? Czy ma jakieś zaprogramowane progi, napięcie,
> prędkość obrotowa wału itp? Cos w ten sposób chroni? Czy po prostu
> coś
> jeszcze jest zepsute w nim.

myślę że immobilizer robi cię w trąbę

jeffrey
 

Re: słaby akumulator w aucie

PiteR <e...@fauszywy.pl> / 2013-12-11 06:25:28
Jeffrey pisze tak:

> myślę że immobilizer robi cię w trąbę

Że niby jak? Akumulator miał tego ranka 11.48v przy -3st
nie kręciłem tylko włączyłem zegary i już dał japę czerwony wykrzyknik.

Po doładowaniu (tylko nie wiem do ilu :) nie drze japy i zapala
normalnie.

--
Piter
 

Re: słaby akumulator w aucie

ToMasz <N...@orange.pl> / 2013-12-11 09:17:59
W dniu 11.12.2013 06:25, PiteR pisze:
> Jeffrey pisze tak:
>
>> myślę że immobilizer robi cię w trąbę
>
> Że niby jak? Akumulator miał tego ranka 11.48v
śmierć

przy -3st
minus trzy, powoduje spadek wydajności prądowej, a nie napięcia w stanie
jałowym
ToMasz
 

Re: słaby akumulator w aucie

RoMan Mandziejewicz <r...@pik-net.pl.invalid> / 2013-12-11 09:45:30
Hello PiteR,

Wednesday, December 11, 2013, 6:25:28 AM, you wrote:

>> myślę że immobilizer robi cię w trąbę
> Że niby jak? Akumulator miał tego ranka 11.48v przy -3st

No to mało.

> nie kręciłem tylko włączyłem zegary i już dał japę czerwony wykrzyknik.

Bo akumulator nienaładowany.

> Po doładowaniu (tylko nie wiem do ilu :) nie drze japy i zapala
> normalnie.

I tak ma być w nowoczesnym samochodzie - akumulator na wytrzymać 2.5
roku (żeby gwarancja się skończyła) i do wymiany. Interes musi się
kręcić.

--
Best regards,
RoMan
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
 
wstecz
1 2 3 4 5
współpraca