Money.plTechnologie dla biznesu Grupy dyskusyjne pl.rec.lotnictwo Raport Millera

Raport Millera

Raport Millera

"J.F." <j...@poczta.onet.pl> / 2011-07-29 12:32:52

Pyskowki tu tylko na grupie, a raport millera upubliczniono

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,106884,10026834,katastrofy_ smolenskiej__NA_ZYWO_.html

300+ stron i zalaczniki .. a rewelacji pewnie nie ma.

J.
 
Czytaj także na forum

Re: Raport Millera

"Tomek" <s...@op.pl> / 2011-07-29 16:00:52

Uzytkownik "J.F." napisal w wiadomosci
news:iideg5bfda90$.zl1khspgpwb2$.dlg@40tude.net...
>
> Pyskowki tu tylko na grupie, a raport millera upubliczniono
>
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,106884,10026834,katastrofy_smolenskiej__NA_Z YWO_.html

Uswiadomcie mnie w kwestii:
Jaki system ladowania (VFR, nieprecyzyjny na 2 NDB, radar PAR itd)
byl w oficjalnych informacjach dla zalogi samolotu.
Z tego co ja czytalem ponad rok temu to bylo tam podejscie
nieprecyzyjne na 2 NDB. Tymczasem Komisja w ogóle sie
nie odniosla np. o przelocie nad radiolatarniami, zmianach polozenia
wskazówek radiokompasów w czasie takiej procedury.
Jak zaloga ladowala to w zasadzie wiemy. Ale jak ladowac
powinna majac oficjalne dane?? Ogólnie powinno byc-a bylo.
Z tego co kiedys czytalem to KSL nie dysponowala radarem
precyzyjnym PAR (a moze sie mylilem??), wiec dane
podawane mogly byc jedynie orientacyjne.
A moze mieli radar precyzyjny PAR, a nie skalibrowany??
Jestem tez zdumiony, ze poruszono kwestie swiatel podejscia.
Przeciez za dnia w takich podstawach stratusów sprawne
swiatla podejscia NIC nie znacza.
Zrozumialem tez, ze zaloga wybrala ster, ale nie uchronilo to
przed zderzeniem z przeszkodami naziemnymi. Na pewno zrobila
to za nisko i za pózno. Pytanie dla praktyków- Czy taka reakcja maszyny
wynika to z duzego obciazenia powierzchni nosnej platowca,
za duzej wariometrycznej predkosci opadania za malej
predkosci IAS aby uratowac sytuacje? Pewnie wiele czynników
na to wplywa ale co jest wiodace?
Tomek.


 

Re: Raport Millera

"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> / 2011-07-29 17:41:52
> Pyskowki tu tylko na grupie, a raport millera upubliczniono

Raport raportem a tutka dalej u ruskich. Smieszny wrecz groteskowy ten caly
"minister" Miller....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

 

Re: Raport Millera

"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> / 2011-07-29 18:57:47
> Raport raportem a tutka dalej u ruskich. Smieszny wrecz groteskowy ten
> caly "minister" Miller....

Komisja uparcie twierdzi że Protasik lądował na radiowysokościomierzu we
mgle będąc tam rzy dni wcześniej i widząc te wszystkie jary, czarne skrzynki
nie zarejestrowały beczki po zderzeniu skrzydłą z brzozą ....

Gówniana ta komisja, a cała ta sprawa śmierdzi na kilomter ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

 

Re: Raport Millera

Bruno <b...@interia.pl> / 2011-07-30 13:32:01
Dnia 29-07-2011 o 18:57:47 Endriu napisał(a):

> Komisja uparcie twierdzi że Protasik lądował na radiowysokościomierzu we
> mgle będąc tam rzy dni wcześniej i widząc te wszystkie jary,

Komisja twierdzi, że Protasiuk lądował praktycznie sam bez wsparcia
pozostałych członków załogi. Przygotowując samolot do lądowania musiał
jednocześnie prowadzić korespondencję z Rosjanami, bo tylko on znał
rosyjski. Drugi pilot nie przestawił TAWS w tryb do lądowania na nieznanym
lotnisku, nawigator podawał złą wysokość, za plecami siedział (oczywiście
nie mający najmniejszego wpływu na atmosferę w kabinie dowódca sił
powietrznych). Coś za dużo roboty jak na jednego człowieka.
Przy okazji: czy wyjaśniło się czy pan generał był tam służbowo (jako
inspektor), czy po znajomości - turystycznie?

> czarne skrzynki nie zarejestrowały beczki po zderzeniu skrzydłą z brzozą
> ...
Załącznik nr 2 do raportu strona 20 a na wykresie "Kąt przechylenia"
 
wstecz
1 2 3 4 5 6 7 8 9
współpraca