Money.plTechnologie dla biznesu Grupy dyskusyjne pl.sci.psychologia Wywiad z Pakosińską.

Wywiad z Pakosińską.

Wywiad z Pakosińską.

Ikselka <i...@gazeta.pl> / 2011-09-10 02:24:43
Polecam. Duzo mądrego. I chyba szczerze.
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,10214249,Cztery_rozwody _z_wesola_panna.html?as=1&startsz=x

"(...)Idę do sklepu, pani przy kasie jest smutna. Rozpoznaje mnie i
oczekuje uśmiechu. Też jestem smutna, ale błyskawicznie się przełączam na
tryb 'poprawiaczka humoru'. Ludzie na ulicy podstawiali mi pod nos telefony
komórkowe, żebym się zaśmiała. Bo chcą mieć taki dzwonek albo budzik.
'Nastawię sobie rano, to mi dobrze ustawi cały dzień'.

Męczące.

Mogę cię uspokoić - ja to robię z egoizmu, naprawdę. Spełniając oczekiwania
innych, buduję samą siebie. Kasia - skała, której nie można skruszyć.
Wieczna optymistka. Jesteśmy tacy, jakimi widzą nas inni. I nawet jak
trochę udajesz, to potem wchodzi ci to w krew. Bez tego bym się rozleciała.
Czasem zamykam oczy i widzę siebie w wieku 90 lat. To jest bardzo wyrazista
scena: mam siwy, upięty kok, siedzę w wielkim fotelu i jestem głową rodu.
Przychodzą do mnie po radę wnuki, prawnuki, wszyscy się czują przy mnie
bezpiecznie i dobrze.(...)"

--
XL
 
Czytaj także na forum

Re: Wywiad z Pakosińską.

Lebowski <lebowski@*****.net> / 2011-09-10 08:30:22
W dniu 2011-09-10 02:24, Ikselka pisze:
> Polecam. Duzo mądrego. I chyba szczerze.
> http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,10214249,Cztery_rozwody_z_wesola_p anna.html?as=1&startsz=x
>
> "(...)Idę do sklepu, pani przy kasie jest smutna. Rozpoznaje mnie i
> oczekuje uśmiechu. Też jestem smutna, ale błyskawicznie się przełączam na
> tryb 'poprawiaczka humoru'. Ludzie na ulicy podstawiali mi pod nos telefony
> komórkowe, żebym się zaśmiała. Bo chcą mieć taki dzwonek albo budzik.
> 'Nastawię sobie rano, to mi dobrze ustawi cały dzień'.
>
> Męczące.
>
> Mogę cię uspokoić - ja to robię z egoizmu, naprawdę. Spełniając oczekiwania
> innych, buduję samą siebie. Kasia - skała, której nie można skruszyć.
> Wieczna optymistka. Jesteśmy tacy, jakimi widzą nas inni. I nawet jak
> trochę udajesz, to potem wchodzi ci to w krew. Bez tego bym się rozleciała.
> Czasem zamykam oczy i widzę siebie w wieku 90 lat. To jest bardzo wyrazista
> scena: mam siwy, upięty kok, siedzę w wielkim fotelu i jestem głową rodu.
> Przychodzą do mnie po radę wnuki, prawnuki, wszyscy się czują przy mnie
> bezpiecznie i dobrze.(...)"

No i charakterystycznie przerechotala swoje zycie.
Drwi z 40-latka starajacego sie zaistniec dla kogos, gdy tymczasem sama
nie potrafi wykrzesac nawet odrobinki zainteresowania ani kims, ani soba
procz lansu w mediach jako juz bardziej celebrytka niz aktorka kabaretowa.
Gdyby nie dziecko, to w ogole bylaby emocjonalnym kloszardem.
 

Re: Wywiad z Pakosińską.

Lebowski <lebowski@*****.net> / 2011-09-10 08:47:42
W dniu 2011-09-10 08:30, Lebowski pisze:
> W dniu 2011-09-10 02:24, Ikselka pisze:
>> Polecam. Duzo mądrego. I chyba szczerze.
>> http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,10214249,Cztery_rozwody_z_wesola_p anna.html?as=1&startsz=x
>>
>>
>> "(...)Idę do sklepu, pani przy kasie jest smutna. Rozpoznaje mnie i
>> oczekuje uśmiechu. Też jestem smutna, ale błyskawicznie się przełączam na
>> tryb 'poprawiaczka humoru'. Ludzie na ulicy podstawiali mi pod nos
>> telefony
>> komórkowe, żebym się zaśmiała. Bo chcą mieć taki dzwonek albo budzik.
>> 'Nastawię sobie rano, to mi dobrze ustawi cały dzień'.
>>
>> Męczące.
>>
>> Mogę cię uspokoić - ja to robię z egoizmu, naprawdę. Spełniając
>> oczekiwania
>> innych, buduję samą siebie. Kasia - skała, której nie można skruszyć.
>> Wieczna optymistka. Jesteśmy tacy, jakimi widzą nas inni. I nawet jak
>> trochę udajesz, to potem wchodzi ci to w krew. Bez tego bym się
>> rozleciała.
>> Czasem zamykam oczy i widzę siebie w wieku 90 lat. To jest bardzo
>> wyrazista
>> scena: mam siwy, upięty kok, siedzę w wielkim fotelu i jestem głową rodu.
>> Przychodzą do mnie po radę wnuki, prawnuki, wszyscy się czują przy mnie
>> bezpiecznie i dobrze.(...)"
>
> No i charakterystycznie przerechotala swoje zycie.
> Drwi z 40-latka starajacego sie zaistniec dla kogos, gdy tymczasem sama
> nie potrafi wykrzesac nawet odrobinki zainteresowania ani kims, ani soba
> procz lansu w mediach jako juz bardziej celebrytka niz aktorka kabaretowa.
> Gdyby nie dziecko, to w ogole bylaby emocjonalnym kloszardem.

BTW "Bo ja - poza śmiechem - jestem zadziorem. 'Kurwa' potrafię
powiedzieć tak, że aż 'r' zawibruje."
Tak sobie mysle, jaka trzeba byc idiotka, zeby sie czyms takim szczycic
i to publicznie. Normalnemu czlowiekowi jest raczej przykro, kiedy musi
rzucic miesem, a juz na pewno nie robi tego dla przyjemnosci.
Ide o zaklad, ze jej dzieciak tez bedzie tak samo debilny i tez bedzie
sie szczycic tym tak samo jak matka.
 

Re: Wywiad z Pakosińską.

kszeslaf hoopqa <p...@cmoki.prl> / 2011-09-15 18:59:36
Sat, 10 Sep 2011 02:24:43 +0200, tako rzecze Ikselka:

> Polecam. Duzo mądrego. I chyba szczerze.
> http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,10214249,Cztery_rozwody_z_wesola_p anna.html?as=1&startsz=x
>
> "(...)Idę do sklepu, pani przy kasie jest smutna. Rozpoznaje mnie i
> oczekuje uśmiechu. Też jestem smutna, ale błyskawicznie się przełączam
> na tryb 'poprawiaczka humoru'. Ludzie na ulicy podstawiali mi pod nos
> telefony komórkowe, żebym się zaśmiała. Bo chcą mieć taki dzwonek albo
> budzik. 'Nastawię sobie rano, to mi dobrze ustawi cały dzień'.
>
> Męczące.
>
> Mogę cię uspokoić - ja to robię z egoizmu, naprawdę. Spełniając
> oczekiwania innych, buduję samą siebie. Kasia - skała, której nie można
> skruszyć. Wieczna optymistka. Jesteśmy tacy, jakimi widzą nas inni. I
> nawet jak trochę udajesz, to potem wchodzi ci to w krew. Bez tego bym
> się rozleciała. Czasem zamykam oczy i widzę siebie w wieku 90 lat. To
> jest bardzo wyrazista scena: mam siwy, upięty kok, siedzę w wielkim
> fotelu i jestem głową rodu. Przychodzą do mnie po radę wnuki, prawnuki,
> wszyscy się czują przy mnie bezpiecznie i dobrze.(...)"

Fajna kobieta.
 

Re: Wywiad z Pakosińską.

"Iwon\(K\)a" <i...@poczta.onet.pl> / 2011-09-15 22:58:13
"Ikselka" wrote in message
news:bmpl4ljfwv64.1pnip2o7pfb3f.dlg@40tude.net...
> Polecam. Duzo mądrego. I chyba szczerze.
> http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,10214249,Cztery_rozwody_z_wesola_p anna.html?as=1&startsz=x
>

szkoda, ze juz nie wystepuje z Kabaretem. Smiesznie bylo. Niepotrzebnie tak
sie wyprocentowuje. Te 100% nie da sie, bo wtedy wyjdzie z 500% normy. No
ale zycze jej jak najlepiej, bo inteligentna kobieta.

i.
 
wstecz
1 2 3 4
współpraca