7milowy wdraża Microsoft Dynamics CRM

7milowy wdraża Microsoft Dynamics CRM

7milowy, dostawca rozwiązań wspierających zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach, zakończył w marcu implementację systemu Microsoft Dynamics CRM u kolejnego Klienta. Nabywcą usług wdrożeniowych jest firma KC Consulting zajmująca się dostarczaniem rozwiązań zarządzania drukiem oraz szeroko rozumianą integracją systemów informatycznych. "Wybór odpowiedniego systemu CRM był prostą decyzją. Głównym kryterium, które zaważyło na wyborze systemu z rodziny Microsoft były pozytywne doświadczenia w pracy z tą aplikacją. Znajomy interfejs, dostęp do danych przechowywanych w CRM z poziomu aplikacji pocztowej Outlook oraz możliwość rozbudowy o strategiczne raporty to tylko kilka argumentów, które wpłynęły na decyzję o zakupie systemu Microsoft CRM" - powiedział Ireneusz Osiński, Dyrektor Handlowy w KC Consulting.

Wdrożenie systemu CRM w KC Consulting trwało niepełne dwa miesiące. W ramach projektu 7milowy był odpowiedzialny za polepszenie ergonomii pracy z systemem, integrację aplikacji z wewnętrznym programem wspierającym zarządzanie oraz dodanie dedykowanych raportów.


"Projekt wdrożenia systemu CRM przez 7milowy miał jasno określone cele biznesowe, gdyż tylko na tej podstawie byliśmy w stanie określić czy system rzeczywiście nas wspiera. Przede wszystkim chcieliśmy zmaksymalizować zarządzanie sprzedażą. Informacja o przyczynach niepowodzeń
i pilnowanie regularności kontaktów z Klientem ma dla nas strategiczne znaczenie. Niemniej istotny jest aspekt wiedzy o kliencie. Wszystkie informacje w jednym miejscu, kontakty i historia współpracy ma niebagatelne znaczenie, gdy w firmie pojawiają się nowi handlowcy" - dodaje Ireneusz Osiński.
Według KC Consulting najistotniejszą funkcjonalnością systemu CRM jest planowanie sprzedaży i raportowanie. System dostarcza zarządzającym wiedzę o ilości działań handlowców (spotkań lub telefonów) lub też braku kontaktów z ich strony. Aplikacja generuje również raporty o zaniedbanych klientach, planowanej i wykonanej wielkości sprzedaży w różnych przekrojach oraz skuteczności handlowców. Wykorzystując system CRM usprawniono kontakt z klientem, zmniejszono poziom zaniedbań ze strony handlowców oraz rozbudowano zaplecze wiedzowe nt. klientów firmy.

7milowy od 2004 r. dostarcza dynamicznie rozwijającym się firmom średniej wielkości narzędzia informatyczne w postaci systemów ERP oraz usługi doradcze zorientowane na podniesienie rentowności biznesu. Od 2007 roku oferuje również wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM jako Microsoft Gold Certified Partner.
ebiznespl
Czytaj także
Polecane galerie