BlackBerry kończy współpracę z amerykańskim T-Mobile

BlackBerry kończy współpracę z amerykańskim T-Mobile

Po miesiącach "uprzejmości" z obydwu stron, BlackBerry nie przedłużyło z umowy partnerskiej z amerykańskim oddziałem T-Mobile. Oznacza to, że od tej pory klienci w USA chcący zakupić u swojego operatora smartfon BlackBerry będą musieli wybrać inną sieć.

Według zapewnień przedstawicieli obydwu firm, zmiana ta (która wejdzie w życie 25.04) nie powinna mieć żadnego wpływu na klientów sieci T-Mobile w USA, korzystających obecnie ze smartfonów i usług BlackBerry. Na odpowiednio długi czas zapewnione będzie również wsparcie techniczne dla wszystkich produktów kanadyjskiej marki.

John Chen z przykrością stwierdził, że choć do niedawna stosunki z amerykańskim T-Mobile układały się bardzo dobrze, w obecnej chwili wizje obydwu firm nie są ze sobą zgodne, w związku z czym w interesie BlackBerry i jego klientów konieczne było podjęcie takiej, a nie innej decyzji.

Zakończenie umowy z T-Mobile USA nie ma wpływu na współpracę z pozostałymi oddziałami tej sieci.

WATERLOO, ONTARIO, Apr 01, 2014 (Marketwired via COMTEX) â BlackBerry(R) Limited , a world leader in mobile communications, today announced that it will not renew the T-Mobile U.S., Inc. license to sell BlackBerry products when it expires on April 25, 2014.

BlackBerry customers on the T-Mobile network should not see any difference in their service or support. BlackBerry will work closely with T-Mobile to provide the best possible customer service to any customer remaining on the T-Mobile U.S. network or to any customer purchasing devices from T-Mobile's existing inventory.

BlackBerry is also working closely with other carrier partners to provide consumers and business users with alternatives should they decide to transition to another carrier and remain with BlackBerry for their long-term device and service needs. For additional details, offers and assistance, business customers and consumers can go to http://us.blackberry.com/smartphones.html .

"BlackBerry has had a positive relationship with T-Mobile for many years. Regretfully, at this time, our strategies are not complementary and we must act in the best interest of our BlackBerry customers. We hope to work with T-Mobile again in the future when our business strategies are aligned," said BlackBerry CEO and Executive Chair, John Chen. "We are deeply grateful to our loyal BlackBerry customers and will do everything in our power to provide continued support with your existing carrier or ensure a smooth transition to our other carrier partners.

Serwis BBNews.pl jest częścią grupy PROGET.

BBNews
Czytaj także
Polecane galerie