BlackBerry uspokaja partnerów i klientów, a BBM dla wszystkich coraz bliżej

BlackBerry uspokaja partnerów i klientów, a BBM dla wszystkich coraz bliżej

BlackBerry opublikowało wczoraj list otwarty do klientów, partnerów i fanów firmy, w celu zapewnienia ich, że ciągle mogą polegać na producencie smartfonów. Przede wszystkim kanadyjska korporacja pragnie uspokoić klientów, co zrozumiałe, bo klient niepewny o przyszłość nie kupuje produktów firmy, ale również partnerów, by wytrwali z BlackBerry w tym najtrudniejszym czasie.

Poniżej zamieściliśmy tłumaczenie listu otwartego od BlackBerry. Tymczasem nietrudno o komentarz do całej sytuacji. O ile bardziej uspokoiłaby klientów udana premiera BBM dla wszystkich? Tymczasem w wywiadzie dla Reutersa Frank Boulben zapowiada, że BBM dla iOS i Androida powinien wystartować na dniach. Pan Boulben jest szefem marketingu w BlackBerry i jest przekonany, że usterka, która doprowadziła do przerwania premiery BBM dla wszystkich, została już usunięta.

Dodatkową informacją zdradzoną przez CMO BlackBerry jest liczba osób zapisanych do newslettera i oczekujących na wysłanie tą drogą informacji o premierze BBM dla wszystkich - sześć milionów osób. Przyznacie, że liczba ta robi wrażenie, zwłaszcza biorąc pod uwagę to, ilu ludzi korzysta z BBM na smartfonach BlackBerry. Nie wiadomo jednak, jaka część z zapisanych osób jest już użytkownikami BlackBerry Messengera.

Zdecydowanie wolelibyśmy zamiast zapewnień słownych, jakiegoś uspokojenia poprzez odniesienie sukcesu, choćby w postaci BBM działającego wreszcie na innych platformach. Nie pogardzilibyśmy też terminowym realizowaniem zapowiedzi. Mamy nadzieję, że na słowach otuchy się nie skończy.

Treść wiadomości od BlackBerry:

Do naszych cennych klientów, partnerów i fanów:

Bez wątpienia widzieliście nagłówki o BlackBerry. Prawdopodobnie zastanawiacie się, co one oznaczają dla was, czyli dziesiątków milionów użytkowników, którzy polegają na BlackBerry na co dzień.

Mamy dla was jedną ważną wiadomość:

Możecie nadal polegać na BlackBerry.

Skąd to wiemy? Mamy w rękach pokaźną gotówkę i zero długu w bilansie. Restrukturyzujemy się mając na celu redukcję kosztów o 50 procent, by stać się bardzo wydajną, zorientowaną na klienta organizacją.

To dla nas bez wątpienia trudny okres i nie lekceważymy sytuacji ani nie ignorujemy wyzwań stojących przed nami. Przeprowadzamy zmiany konieczne do wzmocnienia BlackBerry.

Nigdy nie zmieni się jedno - nasze oddanie dla tych z was, którzy pomagali budować BlackBerry jako najbardziej zaufane narzędzie profesjonalnego biznesu na świecie.

Przy okazji tych dramatycznych nagłówków, ważne byśmy wyjaśnili kilka rzeczy.

Najlepsze narzędzie produktywności w swojej klasie

Ze startem BlackBerry 10 całkowicie odświeżyliśmy nasze portfolio urządzeń. Mamy cztery urządzenia BlackBerry 10 - dwa dotykowe i dwa hybrydowe (dotykowy ekran i klawiatura QWERTY) - i wszystkie pod kontrolą trzeciej aktualizacji naszej nowej platformy. Jeśli najbardziej zależy ci na załatwianiu spraw - dbaniu o swój biznes â mamy najlepszy wybór urządzeń dla ciebie. I ciągle oferujemy najlepsze przeżycia z pisania na urządzeniu mobilnym - bez żadnych drobnych druczków.

Najlepsze bezpieczeństwo w swojej klasie

Rządy na całym świecie, globalne korporacje i przedsiębiorstwa, które po prostu nie mogą iść na kompromis w kwestii bezpieczeństwa, wybierają i ufają BlackBerry. Bezpieczeństwo to nasze dziedzictwo i branża uznaje BlackBerry za najbezpieczniejsze jeśli chodzi o urządzenia, serwery i, oczywiście, globalną sieć. Nie miejcie wątpliwości, możecie nadal ufać nam, że wasza komunikacja pozostanie bezpieczna i prywatna.

Najlepszy EMM w swojej klasie

Zmieniliśmy się wraz z rynkiem, uznając BYOD, ponieważ rozumiemy, że iOS i Android stały się powszechne w miejscu pracy, jednak firmy ciągle potrzebują płynnego i bezpiecznego zarządzania tymi różnymi platformami.

To nie jest proste zadanie. Podczas gdy istnieje kilka młodych firm, które wydają śmiałe oświadczenia, BlackBerry ma więcej iżnynierów oprogramowania i najwięcej zasobów poświęconych rozwojowi najbardziej innowacyjnych rozwiązań, by pokonać to wyzwanie.

Nasi klienci są tego świadomi. Przez poprzedni kwartał baza serwerów BlackBerry Enterprise Service 10 wzrosła z 19000 do ponad 25000. Klienci korporacyjni są zdecydowani wprowadzać i testować najnowszą technologię korporacyjną od BlackBerry. My jesteśmy zdecydowani rozwijać się wraz z naszymi klientami. To się nigdy nie zmieni.

Najlepsza mobilna sieć społecznościowa w swojej klasie

Wraz ze startem BBM dla iPhone'a i Androida, wprowadzamy dla wszystkich najbardziej angażującą platformę komunikacji mobilnej. Już około sześciu milionów osób zapisało się na powiadomienie o udostępnieniu aplikacji. Ta liczba rośnie każdego dnia i wyraża ogromną szansę, jaką mamy, by rozszerzyć BBM poza smartfony BlackBerry i uczynić go największą na świecie mobilną siecią społecznościową.

Tak, istnieje spora konkurencja i wiemy, że BlackBerry nie jest dla każdego. To jest w porządku. Zawsze wiedzieliście, że BlackBerry jest inne, że BlackBerry może was wyróżnić. Niezliczone decyzje zmieniające świat podejmowane były, umowy zawierane i krytyczne wiadomości przesyłane - przez BlackBerry. I dla wielu z was stworzyło to więź, związek, który trwa już ponad dekadę.

Wierzymy w BlackBerry - naszych ludzi, naszą technologię i naszą zdolność do adaptacji. Co ważniejsze, wierzymy w was. Każdego dnia skupiamy się na tym, co jest niezbędne, by upewnić się, że możecie dbać o swoje interesy.

Wy ufacie swoim BlackBerry, że dostarczą najważniejsze wiadomości, więc zaufajcie nam, kiedy dostarczamy wiadomość od nas: możecie ciągle na nas polegać.

Sincerely,
The BlackBerry Team

via bizblog.blackberry.com / n4bb.com

Serwis BBNews.pl jest częścią grupy PROGET.

BBNews
Czytaj także
Polecane galerie