Firmowe blogi bez wytycznych

Firmowe blogi bez wytycznych

Firmowe blogi przynoszą zadowalające rezultaty, pomimo faktu, że zazwyczaj są prowadzone bez wskazówek ze strony szefów - wynika z badań firmy Russell Research.

76 proc. prowadzących takie blogi przyznaje, że dzięki tej formie komunikacji z klientami uwaga mediów i liczba odwiedzin na stronach firm znacznie wzrasta.

Niemniej jednak 57 proc. firm nie określa jasno wskazówek dotyczących prowadzenia blogów, a 63 proc. respondentów przyznaje, że te firmowe dzienniki powstały raczej z powodu mody, niż dla osiągnięcia jakiś określonych, przemyślanych celów.

37 proc. firmowych blogów notuje jeden lub więcej postów dziennie, u 39 proc. zdarza się to kilka razy w tygodniu, a u 24 proc. - raz na tydzień lub rzadziej.

blogi, firmowe, blogi korporacyjne
MediaRun
Czytaj także
Polecane galerie
83.13.86.* 2007-01-08 16:26
Tutaj publikujemy case-study na temat blogow firmowych wdrozonych przez Janmedia http://www.janmedia.pl/upload/wysiwyg/blogi_janmeda-case_study.pdf