Interactive Intelligence zdobywa laur Innowacji Roku 2008

Interactive Intelligence zdobywa laur Innowacji Roku 2008

Rozwiązanie Customer Interaction Center 3.0 wyrało w konkursie Forum Biznesu

Rozwiązanie Customer Interaction Center 3.0 firmy Interactive Intelligence otrzymało tytuł Innowacji Roku 2008 w konkursie przygotowanym przez Forum Biznesu. Customer Interaction Center to wszechstronna platforma komunikacyjna IP dla biznesu, jedno z najbardziej zaawansowanych otwartych rozwiązań telekomunikacyjnych na rynku.


Celem konkursu Innowacja Roku jest promocja innowacyjności, unikalnych i oryginalnych rozwiązań, produktów oraz usług. W konkursie biorą udział produkty wdrożone w biznesie, dzięki zastosowanym technologiom pozwalające na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Organizatorem konkursu jest Media Press, wydawca Forum Biznesu, dodatku informacyjno-promocyjnego do Gazety Prawnej. Patronat nad wydarzeniem sprawują: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ośrodek Przetwarzania Informacji OPI w Warszawie oraz Centrum Innowacji FIRE.

,,Dla Interactive Intelligence innowacyjność jest sposobem na biznes. Nasz system od początku został zaprojektowany jako jednolite rozwiązanie telefonii korporacyjnej, posiadające wszystkie elementy niezbędne do budowy nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej w przedsiębiorstwie. Tymczasem tradycyjni dostawcy IP PBX obudowują swoje centrale dodatkowym, drogim sprzętem, co rodzi znane wszystkim IT managerom problemy integracyjne i serwisowe. W trudnych warunkach ekonomicznych przedsiębiorstwa koncentrują się na obniżaniu kosztów i poprawianiu jakości obsługi klienta. A to są główne zalety naszego rozwiązania." - powiedział Marcin Grygielski, Dyrektor Regionalny na rynek Europy Środkowo-Wschodniej z Interactive Intelligence.

Interactive Intelligence wprowadziła na rynek swój pakiet oprogramowania komunikacyjnego IP w 1997 roku, oferując firmom opartą na standardach architekturę pojedynczej platformy, która redukuje koszty i złożoność wprowadzaną przez systemy wielopunktowe. Dziś firma zapewnia ponad 3000 klientom na całym świecie wszechstronne rozwiązanie obejmujące wszystkie usługi, w tym hardware, software, consulting, wsparcie i edukację.
All Calls
Czytaj także
Polecane galerie