Multimedia Polska ma nowe call center

Multimedia Polska ma nowe call center

Nowo otwarte Call Center w Kaliszu posiada 224 stanowiska obsługowe

Znaczące zwiększenie możliwości obsługi telefonicznej klientów


* Spółka Multimedia Polska uruchomiła dzisiaj nowoczesne Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta (Call Center) w Kaliszu
* Około 380 konsultantów pracujących w nowym Call Center obsługuje dotychczasowych i potencjalnych klientów Multimedia Polska z całej Polski
* Wzrasta jakość obsługi klienta oraz spada czas oczekiwania na połączenie, który wynosi obecnie 14 sekund

- Jednym z głównych elementów naszej strategii jest stałe poszerzanie oferty o nowoczesne usługi jak telewizja cyfrowa czy wideo na żądanie. Z jednej strony pozwala nam to zdobywać nowych klientów, a z drugiej oferować dodatkowe usługi naszym dotychczasowym abonentom. Doskonałym sposobem dotarcia do klienta, który ma coraz mniej czasu i oczekuje wysokiej jakości obsługi oraz jak najszybszego załatwienia sprawy jest Call Center. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientom, oraz mając na względzie dynamiczny rozwój Multimedia Polska podjęliśmy decyzję o uruchomieniu nowoczesnego Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta w Kaliszu - komentuje Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska

W nowym Call Center, obecnych i potencjalnych klientów obsługuje około 380 konsultantów. Udzielają oni m.in. informacji na temat aktualnej oferty oraz rozliczeń i płatności. Klienci mogą zgłosić usterkę, zawrzeć umowę, aktywować usługi dodatkowe, czy też umówić montaż w przypadku zawarcia umowy u przedstawiciela handlowego. Call Center zajmuje się także telesprzedażą przychodzącą i wychodzącą.

O skali przedsięwzięcia świadczy fakt, iż konsultanci przeprowadzają ok. 240 tys. rozmów miesięcznie, w tym 110 tys. przychodzących i 130 tys. wychodzących. Rozmowy wychodzące są elementem działań telemarketingowych, które są coraz bardziej efektywnym kanałem bezpośredniego dotarcia do klienta.

Spółka Multimedia Polska stale podnosi poziom obsługi klienta. Czas oczekiwania na połączenie wynosi tylko 14 sek.

Nowo otwarte Call Center w Kaliszu posiada 224 stanowiska obsługowe oraz 22 stanowiska osób odpowiedzialnych za nadzór nad pracą konsultantów. Jego powierzchnia wynosi 1700 m2 i podzielona jest pomiędzy trzy sale operacyjne. Poprzednie Call Center w Kaliszu było 3,5 razy mniejsze od obecnego i posiadało zaledwie 52 stanowiska.
All Calls
Czytaj także
Polecane galerie