Nagroda dla Intereactive Intelligence. Za korporacyjną telefonię IP

Nagroda dla Intereactive Intelligence. Za korporacyjną telefonię IP

Interactive Intelligence zdobyło nagrodę Produkt Roku 2008 wydawnictwa Technology Marketing Corp.

Oprogramowanie dla centrów kontaktowych i telefonii korporacyjnej IP firmy Interactive Intelligence otrzymało nagrodę Produkt Roku 2008 wydawnictwa Technology Marketing Corp. (TMC).


TMC uhonorowało rozwiązania Customer Interaction Center (CIC) oraz Enterprise Interaction Center (EIC) firmy Interactive Intelligence za unikalną integrację z Microsoft Office Communications Server 2007, która - jako jedyna - umożliwia synchronizację i współpracę w czasie rzeczywistym mechanizmu presence.

Oprogramowanie CIC oraz EIC wykorzystuje architekturę otwartej, pojedynczej platformy z wbudowanym przetwarzaniem wielokanałowym. Dzięki temu udostępnia klientom wszechstronną funkcjonalność wielu aplikacji eliminując złożoność i koszty związane z produktami wielopunktowymi.

Rozwiązania CIC oraz EIC są przeznaczone dla średnich i dużych centrów kontaktowych oraz przedsiębiorstw. Oferują takie funkcje jak: przełączanie oparte na SIP, wielokanałowy routing i kolejkowanie, dialer dla połączeń wychodzących i mieszanych, zarządzanie obecnością, wielokanałowy monitoring jakości, zarządzanie personelem, interaktywne odpowiedzi głosowe, zunifikowana obsługa wiadomości, samoobsługa web, zarządzanie wiedzą i odpowiedzi e-mailowe, a także automatyzację procesów w obrębie systemu komunikacyjnego.

TMC to jedno z wiodących światowych wydawnictw branżowych, specjalizującym się w tematyce zintegrowanego marketingu dla odbiorców biznesowych. Jest wydawcą takich magazynów jak: Customer Interaction Solutions, Internet Telephony, Unified Communications oraz IMS Magazine.
All Calls
Czytaj także
Polecane galerie