Nie dziwi nic - Nowa Kampania PLAY

Nie dziwi nic - Nowa Kampania PLAY

1 lipca ruszyła kampania reklamowa PLAY informująca o letniej ofercie promocyjnej Wakacje od abonamentu.

Bohater 15-sekundowego spotu telewizyjnego przyjmuje za rzecz naturalną, wręcz trywialną, że na plaży, jakby nigdy nic, masuje mu umiejętnie stopy olbrzymi dziki goryl. Dla bohatera to normalne. Po prostu hojność operatora, rozdającego abonamenty za darmo aż do końca roku wraz z multimedialnymi telefonami za symboliczną złotówkę, zrobiła na tyle duże wrażenie na nowym użytkowniku PLAY, że potem już nic go nie dziwi.


Strój goryla wykorzystany w najnowszej reklamie PLAY to dokładnie ten sam, który był użyty w reklamie Cadbury ,,Dairy Milk", która została nagrodzona Grand Prix przez jury tegorocznego festiwalu w Cannes.

Timing i nośniki: Kampania oprócz stacji telewizyjnych obejmuje również prasę, outdoor, spoty radiowe, Internet oraz działania ambientowe.

Informacje o autorach: Anna Łoskiewicz (art. director), Jacek Izrailewski (copywriter), Asiya Malinowska (creative director) z agencji Brain

Przedstawiciel Klienta: Marcin Wieczorkowski, Dorota Banaszek, Monika Mierzejewska, Marek Zaborowski

Przedstawiciel Agencji: Anna Browarek, Wiktoria Mockałło

Dom mediowy: ZOG
All Calls
Czytaj także
Polecane galerie