Nowa wersja Ask Sponsored Listings

Nowa wersja Ask Sponsored Listings

Drugiego października firma Ask.com należąca do koncernu InterActiveCorporation (IAC) udostępniła nową wersję swojego systemu sponsorowanych linków reklamowych Pay-Per-Click – Ask Sponsored Listings (ASL).

Opublikowana wersja 2.0 posiada sporo nowych funkcji w porównaniu z opublikowaną ponad rok temu poprzednią wersją. Reklamodawcy korzystający z tej formy reklamy mogą teraz na bieżąco śledzić wyniki swoich reklam, obserwować dotyczące ich dane statystyczne oraz kalkulowane w czasie rzeczywistym koszty. Zgodnie z zapewnieniami Jamesa Speera, odpowiedzialnego za rozwój ASL, nowe funkcje wprowadzono zgodnie z oczekiwaniami osób korzystających z systemu, który ma teraz działać szybciej, a poprawiona wersja panelu administracyjnego ma być bardziej czytelna i prostsza w obsłudze.

W nowej wersji Ask Sponsored Listings pozwala na umieszczanie linków sponsorowanych także w innych serwisach niż Ask.com. Usługę zaimplementowano w innych serwisach należących do koncernu IAC, m.in:, Evite, CitySearch and RealEstate.com

internet, reklama, ask.com, iac
Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie