Problemy z połączeniem z Box? Pomoże instalacja nowej wersji

Problemy z połączeniem z Box? Pomoże instalacja nowej wersji

Użytkownicy smartfonów z BlackBerry 10, którzy mają problemy z połączeniem i synchronizacją danych z serwisem chmurowym Box, powinni jak najszybciej dokonać aktualizacji odpowiedzialnej za te czynności aplikacji.

Powodem potencjalnych problemów jest rezygnacja serwisu Box z metod uwierzytelniania wykorzystywanych jakiś czas temu i zastąpienie ich nowymi, które z oczywistych powodów nie są obsługiwane w poprzednich wydaniach aplikacji dla BlackBerry 10.

Nie wiadomo niestety od której wersji aplikacji Box dla BB10 wspierane są nowe sposoby logowania. Najnowsza odsłona jest datowana na koniec stycznia tego roku i zdaje się działać bez większych problemów. Jeśli jednak posiadamy starsze wydanie i nie chce ono współpracować z serwisem Box, wystarczy że odwiedzimy BlackBerry World i w zakładce z dostępnymi aktualizacjami wybierzemy odpowiednią pozycję.

via: btsc

Serwis BBNews.pl jest częścią grupy PROGET.

BBNews
Czytaj także
Polecane galerie