Rusza kampania Jabry. Hasło: DESIGN & STYLE

Rusza kampania Jabry. Hasło: DESIGN & STYLE

Wirtualne laboratorium pokaże historię, wzornictwo i funkcjonalności produktów Jabry

Firma GN Netcom, światowy lider innowacyjnych rozwiązań słuchawkowych, rozpoczął nową kampanię wizerunkową pod nazwą ,,Design & Style". Jej celem jest podkreślenie doskonałości marki Jabra w kreowaniu eleganckich, innowacyjnych i funkcjonalnych produktów. W kampanii wykorzystano specjalną interaktywną stronę internetową, zmienione materiały e-marketingu i POS (Point of Sale). Pod adresem www.jabra-designlab.com znajduje się laboratorium projektów Jabry. Dzięki tej interaktywnej stronie można poznać tajniki projektowania słuchawek Bluetooth Jabry, które dostarczają użytkownikowi najlepszą możliwą wydajność i wygodę, a także niepowtarzalny i atrakcyjny wygląd. Chętni mogą również wziąć udział w konkursie dotyczącym wzornictwa. Co tydzień będzie można wygrać atrakcyjne nagrody - eleganckie słuchawki Jabra JX20 oraz zegarki, zaprojektowane przez światowej sławy duńskie biuro projektowe Jacob Jensen Design. Na stronę ,,Design & Style" można również wejść bezpośrednio z głównej strony www.jabra.pl.


Od wielu lat Jabra tworzy produkty zgodnie z zasadą, że dobry projekt to taki, który jest kompletny zarówno pod względem technologicznym jak i wizualnym. Według duńskiego producenta doskonałość to połączenie estetyki, komfortu użytkowania i funkcjonalności. Jabra była pionierem we wprowadzeniu na rynek kilku nowatorskich rozwiązań, które stworzono zgodnie z powyższym założeniem. Jako pierwsza na świecie opracowała słuchawkę noszoną zausznie - była to Jabra BT200. Pierwsza również zaprojektowała elegancką słuchawkę z 24-karatowego złota - JX10 Cara. Bezkompromisowe zaangażowanie Jabry w rozwój i udoskonalanie jakości dźwięku doprowadziło do powstania wielu innowacyjnych technologii m.in. inteligentnej kontroli głośności, technologii e-SCO dla ulepszenia przesyłu głosu, a ostatnio technologii redukującej szumy tła - NoiseBlackout, wykorzystującej dwa mikrofony.

,,Dzięki połączeniu tradycyjnego skandynawskiego wzornictwa, który opiera się na praktycznej funkcjonalności i prostocie formy, z najnowszą technologią , Jabra stworzyła produkty, które ułatwiają codzienne życie" - skomentował Tomasz Pietruszka Sales Director Eastern Europe GN Netcom - ,,Nowa kampania wizerunkowa podkreśla nasze przywiązanie do tych wartości i zasad oraz nasze zaangażowanie w tworzenie pionierskiego wzornictwa i technologii".

Kampania ,,Design & Style" będzie promowana głównie w internecie i w punktach sprzedaży. Konkurs na stronie www.jabra-designlab.com potrwa do końca stycznia 2009 roku.
All Calls
Czytaj także
Polecane galerie