Świąteczne wyprzedaże w e-sklepach

Świąteczne wyprzedaże w e-sklepach

Według analiz przygotowanych przez Shop.org i BizRate Research na zlecenie firmy Shopzilla na początku listopada w Internecie zacznie się gorączka przedświątecznych zakupów.

Wśród ankietowanych właścicieli sklepów internetowych, aż 62% zapowiedziało, że planuje wprowadzić świąteczne oferty przed piątym listopada.

Jednocześnie prawie 80% ankietowanych zapowiedziało, że w ramach promocji sklepy będą pokrywały koszty przesyłki. Również większość (76%) osób planujących przedświąteczne zakupy w Internecie wybiera sklepy zapewniające darmową przesyłkę.

Z raportu wynika, że sklepy online zaczną bożonarodzeniowe promocje nawet przed największymi sieciami handlowymi i szykują się do ostrej walki o klientów, szczególnie młodych.

Amerykańska Narodowa Federacja Detalistów (National Retail Federation) szacuje, że sprzedaż internetowa stanowi od 5 do 8 % handlu detalicznego. W okresie przedświątecznym może wzrosnąć o kolejne 5%.

Ankietę przeprowadzono wśród 80 amerykańskich sklepów internetowych oraz na grupie prawie 3 tys. osób kupujących z sieci.

Badania Online Holiday Mood Study przeprowadzane od dwóch lat, mają na celu zbadanie oczekiwań osób korzystających ze sklepów internetowych w okresie Świąt Bożego Narodzenia, porównanie ich z planami większych sklepów internetowych, a także zbadanie skuteczności kampanii reklamowych i promocji przeprowadzanych w okresie przedświątecznym.
promocje, e-commerce, e-sklepy, sklepy internetowe, wyprzedaże
Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie