Zmiany w zarządzie adMobile

Zmiany w zarządzie adMobile

Surmacki wiceprezesem, Olejniczakowski - doradcą Zarządu

Piotr Surmacki został wiceprezesem adMobile, należącej do Platformy Mediowej Point Group agencji marketingu mobilnego. Będzie pełnił tę funkcję do czasu powołania nowego Zarządu spółki. Jednocześnie Rada Nadzorcza adMobile przyjęła rezygnację dotychczasowego wiceprezesa, Macieja Olejniczakowskiego.


Równocześnie adMobile prowadzi rekrutację na kluczowe stanowiska, w tym prezesa zarządu oraz dyrektora operacyjnego/wiceprezesa zarządu agencji (aplikacje można składać bezpośrednio w siedzibie firmy). Obecnie prezesem spółki adMobile jest Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA.

Olejniczakowski będzie nadal związany z adMobile w charakterze doradcy Zarządu.


Maciej Olejniczakowski rozpoczął karierę w 2003 roku w warszawskiej agencji marketingu mobilnego Telecom Media sp. z o. o - jednym z głównych graczy na rynku dystrybucji treści multimedialnych na telefony komórkowe, w którym udziałowcem strategicznym była PMPG. Olejniczakowski był odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów oraz rozwój produktów mobilnych. W lipcu 2004, po zmianie właścicielskiej Telecom Media, stanął na czele działu B2B. W lutym 2005 roku dołączył do zespołu adMobile.


Piotr Surmacki pełni funkcję wiceprezesa Zarządu PMPG SA ds. Strategii i Rozwoju. Od ponad 10 lat jest związany z rynkiem telekomunikacyjnym i mediowym. Realizował projekty i wdrożenia m.in. dla PTC (Era GSM), Andersen Consulting (Accenture), France Telecom, Hewlett-Packard Polska, Heinz Polska czy AsterCity. Jako dyrektor Działu Nowe Media w Telewizji Polsat S.A. tworzył i realizował strategię Polsatu, TV4 oraz kanałów tematycznych w obszarze nowych mediów. Założyciel Telecom Media. Ukończył Akademię Ekonomiczną w Poznaniu, Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz wiele międzynarodowych szkoleń w zakresie zarządzania i marketingu.
All Calls
Czytaj także
Polecane galerie