Re: PKP IC też tonie :)

Re: PKP IC też tonie :)

"Goral" <k...@gazeta.pl> / 2011-07-21 17:01:49
A do tego porównanie rok do roku:

IC 2009: 76,8 mln zł straty
IC 2010: 136,2 mln zł straty (wzrost o ~43%)

PR 2009: 296,3 mln zł straty
PR 2010: 169,5 mln zł straty (spadek o ~42%)

Ocenę i wnioski zostawiam do rozważań osobistych.

Oczywiście nadal "zostaję na pokładzie" PR :DDD

--
 
Czytaj także na forum

Re: PKP IC też tonie :)

"szomiz" <s...@kocha.dostawac.reklamy.przez.net> / 2011-07-21 17:38:25
Użytkownik "Goral" napisał w wiadomości
news:j09f0t$ikm$1@inews.gazeta.pl...
>A do tego porównanie rok do roku:
>
> IC 2009: 76,8 mln zł straty
w tym 187 mln amortyzacji, przy zwiekszeniu wartosci srodkow transportu w
bilansie

> PR 2009: 296,3 mln zł straty
w tym 48 mln amortyzacji, przy zmiejszeniu wartosci srodkow transportu
> PR 2010: 169,5 mln zł straty (spadek o ~42%)
w tym amortyzacja i dalszy spadek wartosci srodkow transportu z deklaracja,
ze tegoroczny wynik bedzie poprawiany w ten sam sposob

> Ocenę i wnioski zostawiam do rozważań osobistych.
"Na wyniki" to usamorzadowiono PR'y. Nie sadze, zeby samorzady drugi raz
daly sie nabrac na ten sam numer.

> Oczywiście nadal "zostaję na pokładzie" PR :DDD
Sprawdz, czy kamizelka ma atest :P

sz.

 

Re: PKP IC też tonie :)

Mysik86 <s...@gmail.com> / 2011-07-21 19:44:21
A tak ogólnie nie powinniście się kłócić, czy lepsze PKP PR czy IC czy
KD czy KM czy SKM czy Arriva... Ważne jest, by kolej w Polsce się
ODRODZIŁA - bo można i mamy nadzieję, że z roku na rok coś się będzie
działo na plus a nie na minus... a czy będę jeździł PR czy IC to mnie
to nie obchodzi ważne, żeby współczynnik cena/czas/komfort były
dobre :)
I tym optymistycznym akcentem pozdrawiam każdego z osobna który jest
ZA koleją w Polsce :)
 

Re: PKP IC też tonie :)

"Goral" <k...@gazeta.pl> / 2011-07-21 20:27:29
Mysik86 napisał(a):

(...)

Widzisz... I tu jest pies pogrzebany ;) Wojna międzyspółkowa coraz częściej
siłą rzeczy przenosi się też "na dół". Kiedyś uważałem się za MK, ale
ostatnimi czasy mówię wprost-owszem, lubię pociągi jako takie, ale jestem
fanem tylko PR. I, w kwestii pociągów, jeżdżę tylko z PR. Choćby było to
czasami wręcz absurdalne.

--
 

Re: PKP IC też tonie :)

"Dinxles" <d...@poczta.onet.pl> / 2011-07-21 20:50:44
Użytkownik "Goral" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:j09r2h$pqa$1@inews.gazeta.pl...
> Mysik86 napisał(a):
>
> (...)
>
> Widzisz... I tu jest pies pogrzebany ;) Wojna międzyspółkowa coraz
> częściej
> siłą rzeczy przenosi się też "na dół". Kiedyś uważałem się za MK, ale
> ostatnimi czasy mówię wprost-owszem, lubię pociągi jako takie, ale jestem
> fanem tylko PR. I, w kwestii pociągów, jeżdżę tylko z PR. Choćby było to
> czasami wręcz absurdalne.

Nie ma żadnej wojny miedzyspolkowej.
Straty dla obu spolek PR i PKP IC odnotowalo przeniesienie pospiesznych do
PKP IC, i odebranie ich PRom.
To ze 2 spolki wjezdzaja na niektore trasy dalekobiezne w tych samych
godzinach nie jest przeciez powodem iz generują one straty.
PR i oferta IR wychodzi na 0, natomiast PKP IC na TLK rowniez wychodzi na 0,
ale na IC/EX już zarabia.

Ale gdy pospieszne beda w PR to wtedy zysk bylby, i nie byloby to wyjscie
tylko na 0.
 
wstecz
1 2



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Y-19 165.25 +0,07
BASE_W-24-17 158.50 +0,32
BASE_M-10-17 165.50 +0,46
BASE_M-08-17 174.25 -0,22