Łowcy kitu

Re: Łowcy kitu

przemeq <p...@onet.eu> / 2014-02-21 19:13:27
Teraz technologia poszła do przodu.
Kitu nie uświadczysz.

https://www.youtube.com/watch?v=OOMly-tZSJg

Przemeq
 
Czytaj także na forum

Re: Łowcy kitu

przemeq <p...@onet.eu> / 2014-02-21 19:17:26
W dniu 2014-02-21 19:13, przemeq pisze:
> Teraz technologia poszła do przodu.
> Kitu nie uświadczysz.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=OOMly-tZSJg
>
> Przemeq
Link do fachowców z wschodu

https://www.youtube.com/watch?v=gnYmtTHktQs

Przemeq
 

Re: Łowcy kitu

twardziejszy <m...@o2.o2.o2.o2.pl> / 2014-02-21 22:47:20
W dniu 21.02.2014 19:17, przemeq pisze:
>> https://www.youtube.com/watch?v=OOMly-tZSJg
> https://www.youtube.com/watch?v=gnYmtTHktQs

Strach po tym wszystkim auto kupować.
Bo sprawdzisz coś takiego samemu oglądając furę z ogłoszenia? Ilość
kitu, szpachli?
I czy na geometrii laserowej wyjdzie że auto jest wyklepane i zespawane
z 3 innych?

--
pzdr
 

Re: Łowcy kitu

Tomasz Pyra <h...@spam.spam.spam> / 2014-02-22 00:23:29
Dnia Fri, 21 Feb 2014 19:17:26 +0100, przemeq napisał(a):

> W dniu 2014-02-21 19:13, przemeq pisze:
>> Teraz technologia poszła do przodu.
>> Kitu nie uświadczysz.
>>
>> https://www.youtube.com/watch?v=OOMly-tZSJg
>>
>> Przemeq
> Link do fachowców z wschodu
>
> https://www.youtube.com/watch?v=gnYmtTHktQs

Ciężko coś oceniać na podstawie takich filmów, ale o ile film z BMW wygląda
na typowy drut, który się potem złamie na jakiejś większej dziurze, to ta
Meganka mogła zostać naprawiona całkiem prawidłowo.

Bo wbrew temu co się powszechnie wydaje, samochody można prawidłowo
naprawiać :-)
W Megance wygląda, że elementy konstrukcyjne, które były uszkodzone,
zostały wymienione, a nowe zostały wspawane - całkiem możliwe że solidnie.

Pewną "wadą" naprawy wykonanej prawidłowo jest możliwość jej wykrycia - bo
widać wtedy że element który oryginalnie jest zgrzewany w fabryce, po
naprawie jest spawany.
Spawanie jak najbardziej może mieć wytrzymałość oryginału (a nawet ją
przewyższać), tyle że spawy łatwo odróżnić od oryginalnych zgrzewów.

Żeby to ukryć naprawy robi się źle - elementy odcina się nie w miejscu
oryginalnych połączeń między elementami, a kawałek dalej.
Wtedy styka się tam nową część z resztą nadwozia i obspawuje tylko profil
od zewnątrz, tam gdzie ta się dojść spawarką, reszte zakleja się szpachlą,
wszystko na gładko szlifuje, lakieruje i takiego czegoś nie widać i trudno
to wykryć.
Tyle że wytrzymałość będzie dużo mniejsza niż oryginału.

Co ciekawe - zrobić taki drut to będzie pewnie więcej pracy niż naprawić
samochód prawidłowo.
Tyle że klient widząc ślady napraw - zapewne ucieknie, poszuka takiej
"igiełki" gdzie jakiś Paganini szlifierki ukrył ślady naprawy kosztem
wytrzymałości.
 
1 2
dalej



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_W-24-17 158.50 +0,32
BASE_Q-1-18 155.53 +0,02
BASE_Y-20 174.50 -0,85
BASE_M-08-17 174.25 -0,22