Kontakt z Play

Kontakt z Play

"darek638" <d...@gmail.pl> / 2010-02-07 18:41:57
This is a multi-part message in MIME format.

------=_NextPart_000_001E_01CAA825.39FFC440
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Prosz=EA o odpowied=BC dlaczego utrudniacie klientom =BFycie? Chodzi o =
powiadomienia o nieodebranych po=B3=B1czeniach, kt=F3re przychodz=B1 w =
formie sms-a klasy 0. Jest to bardzo nie wygodne. Gdy taki sms przyjdzie =
to trzeba mie=E6 d=B3ugopis przy sobie =BFeby zapisa=E6 numer z tej =
wiadomo=B6ci. Pro=B6ciej by=B3oby wys=B3ac normalnego sms-a tak jak to =
jest w pozosta=B3ych sieciach, kt=F3ry synchronizowa=B3by si=EA z =
ksi=B1=BFk=B1 telefoniczn=B1 telefonu. Takie rozwi=B1zanie pozwala te=BF =
od razu dokona=E6 po=B3=B1czenia zwrotnego. Status zamkni=EAcia: =
07-02-2010 Data zamkni=EAcia: 07-02-2010=20

Komentarz zamkni=EAcia: Szanowny Panie, dzi=EAkujemy za zg=B3oszenie, =
nades=B3ane za po=B6rednictwem strony internetowej 6 lutego 2010 r., =
dotycz=B1ce powiadomienia o niedobieranym po=B3=B1czeniu. Pragniemy =
poinformowa=E6, =BFe informacja o niedobieranym po=B3=B1czeniu =
przesy=B3ana jest w formie flash i w chwili obecnej nie ma =
mo=BFliwo=B6ci zmiany tej opcji. Natomiast dzi=EAkujemy za cenn=B1 =
sugesti=EA, kt=F3ra pozwoli nam na odpowiednie dopasowanie oferty do =
potrzeb Klient=F3w. Ca=B3y czas pracujemy nad tym, aby nasi =
U=BFytkownicy jak i Abonenci byli w pe=B3ni zadowoleni z =B6wiadczonych =
przez nas Us=B3ug. W razie pyta=F1 i w=B1tpliwo=B6ci zach=EAcamy do =
kontaktu z nasz=B1 Obs=B3ug=B1 Klienta za po=B6rednictwem strony =
internetowej, e-maila lub dzwoni=B1c pod numer 790 500 500. Zapraszamy =
do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajduj=B1 si=EA w =
nim szczeg=F3=B3owe informacje dotycz=B1ce stanu konta, historii =
po=B3=B1cze=F1 oraz dost=EApnych us=B3ug. Poprzez Play24 mo=BFna =
r=F3wnie=BF skontaktowa=E6 si=EA z Obs=B3ug=B1 Klienta, na bie=BF=B1co =
=B6ledzi=E6 status swojego zg=B3oszenia oraz zobaczy=E6 nasz=B1 =
odpowied=BC. Z powa=BFaniem Ilona Winiarska konsultant back office ds. =
obs=B3ugi klienta=20

Moja korespondencja z Play. R=EAce opadaj=B1. Wczym jest problem, =BFe =
"w chwili obecnej nie ma mo=BFliwo=B6ci zmiany tej opcji"? Czy to takie =
trudne technicznie? Nie rozumiem.

Pozdrawiam.
darek638
------=_NextPart_000_001E_01CAA825.39FFC440
Cont ent-Type: text/html;
charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable



http-equiv=3DContent-Type>




Prosz=EA o odpowied=BC dlaczego utrudniacie klientom =BFycie? =
Chodzi o=20
powiadomienia o nieodebranych po=B3=B1czeniach, kt=F3re przychodz=B1 w =
formie sms-a=20
klasy 0. Jest to bardzo nie wygodne. Gdy taki sms przyjdzie to trzeba =
mie=E6=20
d=B3ugopis przy sobie =BFeby zapisa=E6 numer z tej wiadomo=B6ci. =
Pro=B6ciej by=B3oby wys=B3ac=20
normalnego sms-a tak jak to jest w pozosta=B3ych sieciach, kt=F3ry =
synchronizowa=B3by=20
si=EA z ksi=B1=BFk=B1 telefoniczn=B1 telefonu. Takie rozwi=B1zanie =
pozwala te=BF od razu=20
dokona=E6 po=B3=B1czenia zwrotnego. Status zamkni=EAcia: =
class=3Dbig>07-02-2010 Data zamkni=EAcia:=20
07-02-2010

class=3Dclear> class=3Dcomentary>Komentarz zamkni=EAcia: Szanowny Panie, =
dzi=EAkujemy za=20
zg=B3oszenie, nades=B3ane za po=B6rednictwem strony internetowej 6 =
lutego 2010 r.,=20
dotycz=B1ce powiadomienia o niedobieranym po=B3=B1czeniu. Pragniemy =
poinformowa=E6, =BFe=20
informacja o niedobieranym po=B3=B1czeniu przesy=B3ana jest w formie =
flash i w chwili=20
obecnej nie ma mo=BFliwo=B6ci zmiany tej opcji. Natomiast dzi=EAkujemy =
za cenn=B1=20
sugesti=EA, kt=F3ra pozwoli nam na odpowiednie dopasowanie oferty do =
potrzeb=20
Klient=F3w. Ca=B3y czas pracujemy nad tym, aby nasi U=BFytkownicy jak i =
Abonenci byli=20
w pe=B3ni zadowoleni z =B6wiadczonych przez nas Us=B3ug. W razie pyta=F1 =
i w=B1tpliwo=B6ci=20
zach=EAcamy do kontaktu z nasz=B1 Obs=B3ug=B1 Klienta za po=B6rednictwem =
strony=20
internetowej, e-maila lub dzwoni=B1c pod numer 790 500 500. Zapraszamy =
do serwisu=20
Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajduj=B1 si=EA w nim =
szczeg=F3=B3owe=20
informacje dotycz=B1ce stanu konta, historii po=B3=B1cze=F1 oraz =
dost=EApnych us=B3ug.=20
Poprzez Play24 mo=BFna r=F3wnie=BF skontaktowa=E6 si=EA z Obs=B3ug=B1 =
Klienta, na bie=BF=B1co=20
=B6ledzi=E6 status swojego zg=B3oszenia oraz zobaczy=E6 nasz=B1 =
odpowied=BC. Z powa=BFaniem=20
Ilona Winiarska konsultant back office ds. obs=B3ugi klienta

 

Moja korespondencja z Play. R=EAce opadaj=B1. Wczym jest problem, =
=BFe "w chwili=20
obecnej nie ma mo=BFliwo=B6ci zmiany tej opcji"? Czy to takie trudne =
technicznie?=20
Nie rozumiem.

 

Pozdrawiam.

darek638


------=_NextPart_000_001E_01CAA825.39FFC440--
 
Czytaj także na forum
  • ADWOKAT kONTAKTY Z DZIEĆMI Z ŁODZI. PILNE!!

    Potrzebuję naprawdę dobrego adwokata z Łodzi do walki o kontakty z dziećmi. temat pilny. Byłem na poradzie w kancelarii adwokackiej CHRÓŚCIELEWSKA...

  • wróżka aida kontakt

    wróżka aida kontakt na stronie http://wrozkaaida.pl

  • Play co mogę zrobic

    Od kilku lat mam umowę w PLAY, którą zawsze przedłużam i byłem dosyć zadowolony, w wakacje kolejny raz przedłużyłem umowę, wziąłem SOLO L czy jakoś...

Re: Kontakt z Play

Liwiusz <l...@bez.tego.poczta.onet.pl> / 2010-02-07 18:51:55
darek638 pisze:


> Moja korespondencja z Play. Ręce opadają. Wczym jest problem, że "w
> chwili obecnej nie ma możliwości zmiany tej opcji"? Czy to takie trudne
> technicznie? Nie rozumiem.


Trochę poprawiłeś mi humor :) Jesteś aż tak naiwny, że myślałeś, że
jak napiszesz im to poprzez ten ich debilny formularz, to nagle zmienią
sposób wysyłania SMSów? Z jakiegoś powodu, nie wiem z jakiego,
zdecydowali się na smsy "flashowe" i zmiana trybu dostarczania to ciężar
decyzyjny porównywalny z decyzją o wprowadzeniu tej usługi. Widocznie
mają teraz co innego do roboty, niż testowanie działania zmienionej usługi.

Kiedyś w mbanku na stronie logowania był malutki błąd, i ludzie przez
wiele miesięcy, a może i lat nie mogli doprosić się o zmianę. Odpowiedź
banku była taka, że błąd nie jest aż tak niebezpieczny, a zmiana tej
jednej linijki kodu wymaga przeprowadzenia długich testów (bawet zmiana
jednej komendy w kodzie strony wymaga bacznej uwagi, to nie jest strona
z blogiem pana Jasia), na które to testy akurat wówczas nie było
zaplanowanego czasu. W końcu błąd naprawili.



--
Liwiusz
 

Re: Kontakt z Play

"darek638" <d...@gmail.pl> / 2010-02-07 18:55:55
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
news:hkmuk1$g5l$1@news.onet.pl...
> darek638 pisze:
>
>
>> Moja korespondencja z Play. Ręce opadają. Wczym jest problem, że "w
>> chwili obecnej nie ma możliwości zmiany tej opcji"? Czy to takie trudne
>> technicznie? Nie rozumiem.
>
>
> Trochę poprawiłeś mi humor :) Jesteś aż tak naiwny, że myślałeś, że jak
> napiszesz im to poprzez ten ich debilny formularz, to nagle zmienią sposób
> wysyłania SMSów? Z jakiegoś powodu, nie wiem z jakiego, zdecydowali się na
> smsy "flashowe" i zmiana trybu dostarczania to ciężar decyzyjny
> porównywalny z decyzją o wprowadzeniu tej usługi. Widocznie mają teraz co
> innego do roboty, niż testowanie działania zmienionej usługi.
>
> Kiedyś w mbanku na stronie logowania był malutki błąd, i ludzie przez
> wiele miesięcy, a może i lat nie mogli doprosić się o zmianę. Odpowiedź
> banku była taka, że błąd nie jest aż tak niebezpieczny, a zmiana tej
> jednej linijki kodu wymaga przeprowadzenia długich testów (bawet zmiana
> jednej komendy w kodzie strony wymaga bacznej uwagi, to nie jest strona z
> blogiem pana Jasia), na które to testy akurat wówczas nie było
> zaplanowanego czasu. W końcu błąd naprawili.
>
>
>
> --
> Liwiusz


Nie jestem naiwny ale myślę, że nie tylko mnie to drażni i dostają więcej
takich zgłoszeń. No cóż myślę, że zatrudnili ludków po amnestii z ośrodka
dla downów.
 

Re: Kontakt z Play

Liwiusz <l...@bez.tego.poczta.onet.pl> / 2010-02-07 18:59:20
darek638 pisze:


> Nie jestem naiwny ale myślę, że nie tylko mnie to drażni i dostają
> więcej takich zgłoszeń. No cóż myślę, że zatrudnili ludków po amnestii z
> ośrodka dla downów.

Nie sądzę, abyśmy się dowiedzieli jakie były prawdziwe motywy
wybrania takiej formy usługi (być może operator za dostarczone SMSy w
roamingu plusa musiałby płacić), ale jestem pewien, że gdyby było tak
jak chcesz, to również znalazłyby się osoby, które by narzekały, że się
im skrzynkę zapycha :)

--
Liwiusz
 

Re: Kontakt z Play

"SDD" <s...@towszechwiedza.pl> / 2010-02-07 20:01:20

Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
news:hkmv1r$g5l$2@news.onet.pl...

> Nie sądzę, abyśmy się dowiedzieli jakie były prawdziwe motywy wybrania
> takiej formy usługi (być może operator za dostarczone SMSy w roamingu
> plusa musiałby płacić), ale jestem pewien, że gdyby było tak jak chcesz,
> to również znalazłyby się osoby, które by narzekały, że się im skrzynkę
> zapycha :)

Dokladnie. Ja np. wole w tej uslusze SMSy klasy 0 od normalnych SMSow

Pozdrawiam
SDD

 
wstecz
1 2
chesteroni 2010-05-12 03:00
"luki" 2010-05-03 22:44
Tomek Kęcki 2010-04-15 11:34
z 2010-04-03 00:01
Szymon M 2010-03-31 16:09
" FZ" 2010-03-30 11:54
Flo 2010-03-28 10:30
ALEX 2010-03-18 12:55
Xian Mi Mao 2010-03-09 12:39
"Michal" 2010-03-04 16:48
"kronm" 2010-02-23 20:03
Michał_Rolka 2010-02-22 01:27
"mK" 2010-02-13 12:50
Grzexs 2010-02-09 20:51
KE 2010-02-05 12:49



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Q-1-18 155.53 +0,02
BASE_M-10-17 165.50 +0,46
BASE_Y-19 165.25 +0,07
BASE_M-09-17 182.50 -0,14