Money.pl Technologie dla biznesu Hi-Tech Grupy dyskusyjne pl.misc.telefonia.gsm Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

"Pszemol" <P...@PolBox.com> / 2015-08-30 20:16:53
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
news:55e3474e$0$4768$65785112@news.neostrada.pl...
>> Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
>> często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
>> nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
>> tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
>> w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...
>> Efekt jest taki, że telefon więcej marnuje prądu niż jest
>> w stanie zyskać z ładowarki.
>>
>> Takich efektów nie ma w iPhone!
>> Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
>> CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
>> i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
>> nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
>> Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.
>
> Oj Pszemol, chyba dostales dywidendy od Apple'a
> lub nowego iP za aktywna "promocje"? ;]
> Nakreciles sie na iP jak za dawnych czasow.

Przyznaj obiektywnie że iPhone nie ma tego typu problemów
co omawiane tutaj nienadążanie ładowarki za potrzebami CPU.
 
Czytaj także na forum

Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

masti <g...@to.hell> / 2015-08-30 20:28:05
Pszemol wrote:

> "masti" wrote in message news:mrvg90$vac$1@dont-email.me...
>> Pszemol wrote:
>>
>>> "rageofhonor" wrote in message
>>> news:55e2caf9$0$4782$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu
>>>> na YT lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?
>>>
>>> Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
>>> Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.
>>>
>>> Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.
>>
>> mówisz, o tych zabawkach z wykastrowanym prockiem,
>> zeby się nie przegrzewał?
>
> Mówię o tych z Androidem na pokładzie które potrzebują
> kilku warstw Dalvika aby zrobić nawet najprostsze funkcje...
> I potem potrzeba osiem rdzeni i 2A prądu z baterii aby
> zagrać w pasjansa :-)

chyba na iPhonie :)

>
>> a może to klimatyzacja? :)
>
> Masti, ile Ty masz lat?
> Mama Ci pozwala tak późno na koputerze klepać?

jak widać Tobie pozwala
Na oko jesteś w wieku moich dzieci :)

--
mst gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
 

Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania

atm <_...@vp.pl> / 2015-08-30 20:33:18
On 2015-08-30 20:16, Pszemol wrote:
> "atm" <_@vp.pl> wrote in message
> news:55e3474e$0$4768$65785112@news.neostrada.pl...
>>> Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
>>> często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
>>> nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
>>> tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
>>> w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...
>>> Efekt jest taki, że telefon więcej marnuje prądu niż jest
>>> w stanie zyskać z ładowarki.
>>>
>>> Takich efektów nie ma w iPhone!
>>> Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
>>> CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
>>> i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
>>> nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
>>> Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.
>>
>> Oj Pszemol, chyba dostales dywidendy od Apple'a
>> lub nowego iP za aktywna "promocje"? ;]
>> Nakreciles sie na iP jak za dawnych czasow.
>
> Przyznaj obiektywnie że iPhone nie ma tego typu problemów
> co omawiane tutaj nienadążanie ładowarki za potrzebami CPU.

Nie przyznam, poniewaz iPhone'a nie mialem i raczej nie bede mial.
Natomiast iPad2, ktorego mam nie przejawial tego typu przypadlosci.
Jednak w 100% nie moglbym powiedziec, ze nie objawi sie w pewnych
okolicznosciach.
Jedyna aplikacja, ktora dostarczyla mi tego typu problemow jest CoPilot.
Nie wyroznia sie grafika, funkcjonalnoscia czy czymkolwiek innym a
potrafi spowodowac, ze telefon wiecej oddaje niz pobiera.
Zatem gdybym nie korzystal z tej aplikacji, moglbym smialo powiedziec,
ze w moich telefonach ten problem nie istnieje.
Dlatego tez nie moge obiektywnie powiedziec, ze problem ten nie pojawi
sie w szczegolnej sytuacji w urzadzeniach z iOS.
 

Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

"Pszemol" <P...@PolBox.com> / 2015-08-30 20:46:47
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
news:55e34c84$0$4789$65785112@news.neostrada.pl...
> On 2015-08-30 20:16, Pszemol wrote:
>> "atm" <_@vp.pl> wrote in message
>> news:55e3474e$0$4768$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
>>>> często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
>>>> nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
>>>> tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
>>>> w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...
>>>> Efekt jest taki, że telefon więcej marnuje prądu niż jest
>>>> w stanie zyskać z ładowarki.
>>>>
>>>> Takich efektów nie ma w iPhone!
>>>> Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
>>>> CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
>>>> i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
>>>> nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
>>>> Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.
>>>
>>> Oj Pszemol, chyba dostales dywidendy od Apple'a
>>> lub nowego iP za aktywna "promocje"? ;]
>>> Nakreciles sie na iP jak za dawnych czasow.
>>
>> Przyznaj obiektywnie że iPhone nie ma tego typu problemów
>> co omawiane tutaj nienadążanie ładowarki za potrzebami CPU.
>
> Nie przyznam, poniewaz iPhone'a nie mialem i raczej nie bede mial.
> Natomiast iPad2, ktorego mam nie przejawial tego typu przypadlosci.
> Jednak w 100% nie moglbym powiedziec, ze nie objawi sie w pewnych
> okolicznosciach.
> Jedyna aplikacja, ktora dostarczyla mi tego typu problemow jest CoPilot.
> Nie wyroznia sie grafika, funkcjonalnoscia czy czymkolwiek innym a potrafi
> spowodowac, ze telefon wiecej oddaje niz pobiera.
> Zatem gdybym nie korzystal z tej aplikacji, moglbym smialo powiedziec, ze
> w moich telefonach ten problem nie istnieje.
> Dlatego tez nie moge obiektywnie powiedziec, ze problem ten nie pojawi sie
> w szczegolnej sytuacji w urzadzeniach z iOS.

Zerknij może dla przypomnienia na wypowiedź inicjującą wątek.
Omawiamy prosty scenariusz: oglądanie filmu na YT w czasie ładowania.
Czy w Twoim iPadzie poziom naładowania baterii w takiej sytuacji
rośnie czy maleje? Czy potrzebujesz mieć dywidendy Apple aby
powiedzieć prawdę, że w produktach Apple nie ma takiego problemu z YT?
Nie.
 

Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

"Pszemol" <P...@PolBox.com> / 2015-08-30 20:48:45
"masti" wrote in message news:mrvhvl$6n1$1@dont-email.me...
>>> a może to klimatyzacja? :)
>>
>> Masti, ile Ty masz lat?
>> Mama Ci pozwala tak późno na koputerze klepać?
>
> jak widać Tobie pozwala
> Na oko jesteś w wieku moich dzieci :)

Czyli to gadanie od rzeczy u Ciebie to starcze zdziecinnienie?
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... +10 16



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_W-24-17 158.50 +0,32
BASE_Q-4-17 156.75 -0,16
BASE_Q-1-18 155.53 +0,02
BASE_Q-3-17 175.00 -0,10