Pad orange czy mojego SIMa?

Pad orange czy mojego SIMa?

Jacek Osiecki <j...@ceti.pl> / 2010-12-22 20:47:51
Witam,

Właśnie się dowiedziałem że nijak nie da się do mnie dodzwonić.
Patrzę na telefon - zero zasięgu.
Wyłączam, resetuję, wyjmuję sima - bez różnicy, cały czas to samo po
włożeniu karty.

Później - patrzę, a tu dwa inne telefony rodziny w orange (jeden
abonamentowy, drugi na kartę) działają. Po przełożeniu kart - mój telefon z
kartą żony ma zasięg, jej telefon z moją kartą - zero sieci.

Dzwonię na BOK do obsługi biznesowej żeby zgłosić padniętego SIMa - i ZONK.
Za każdym razem jak wybiorę konsultant -> pomoc techniczna, to jestem
zrzucany na drzewo: "na wszystkich liniach są konsultacje, spadaj rozłączamy
się".

Czyżby jednak coś u nich padło - i np. część kart przestała być prawidłowo
obsługiwana?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
 
Czytaj także na forum

Re: Pad orange czy mojego SIMa?

MarekM <m...@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> / 2010-12-22 21:52:48
W dniu 22.12.2010 20:47, Jacek Osiecki pisze:
> Witam,
>
> Właśnie się dowiedziałem że nijak nie da się do mnie dodzwonić.
> Patrzę na telefon - zero zasięgu.
> Wyłączam, resetuję, wyjmuję sima - bez różnicy, cały czas to samo po
> włożeniu karty.
>
> Później - patrzę, a tu dwa inne telefony rodziny w orange (jeden
> abonamentowy, drugi na kartę) działają. Po przełożeniu kart - mój telefon z
> kartą żony ma zasięg, jej telefon z moją kartą - zero sieci.
>
> Dzwonię na BOK do obsługi biznesowej żeby zgłosić padniętego SIMa - i ZONK.
> Za każdym razem jak wybiorę konsultant -> pomoc techniczna, to jestem
> zrzucany na drzewo: "na wszystkich liniach są konsultacje, spadaj rozłączamy
> się".
>
> Czyżby jednak coś u nich padło - i np. część kart przestała być prawidłowo
> obsługiwana?

Mam to samo. Nawet przeszedłem kolejny poziom: byłem w salonie firmowym
i wymieniono mi kartę SIM - bez rezultatu. Udało mi się dopchać do
działu technicznego (po wędrówce przez pięciu innych konsultantów, od
każdego dostałem SMSa z zachętą do skorzystania z ekofaktury). Zgłosiłem
reklamację, dział techniczny ma się ze mną kontaktować w ciągu
najbliższych... dwóch dni.

Marek
 

Re: Pad orange czy mojego SIMa?

Jacek Osiecki <j...@ceti.pl> / 2010-12-22 22:00:45
Dnia Wed, 22 Dec 2010 21:52:48 +0100, MarekM napisał(a):
> W dniu 22.12.2010 20:47, Jacek Osiecki pisze:
>> Właśnie się dowiedziałem że nijak nie da się do mnie dodzwonić.
>> Patrzę na telefon - zero zasięgu.
>> Wyłączam, resetuję, wyjmuję sima - bez różnicy, cały czas to samo po
>> włożeniu karty.
>>
>> Później - patrzę, a tu dwa inne telefony rodziny w orange (jeden
>> abonamentowy, drugi na kartę) działają. Po przełożeniu kart - mój telefon z
>> kartą żony ma zasięg, jej telefon z moją kartą - zero sieci.

> Mam to samo. Nawet przeszedłem kolejny poziom: byłem w salonie firmowym
> i wymieniono mi kartę SIM - bez rezultatu. Udało mi się dopchać do
> działu technicznego (po wędrówce przez pięciu innych konsultantów, od
> każdego dostałem SMSa z zachętą do skorzystania z ekofaktury). Zgłosiłem
> reklamację, dział techniczny ma się ze mną kontaktować w ciągu
> najbliższych... dwóch dni.

Właśnie dodzwoniłem się do BOKu i konsultant potwierdził, że z całego kraju
ma podobne zgłoszenia... czyli wygląda na to że jakiś dziwny pad po ich
stronie (ciekawe że tylko dla części SIMów). Zobaczymy czy uda się im to
jakoś naprawić. Swoją drogą, miałem niezłego fuksa - akurat musiałem się
przejechać MPK i postanowiłem wypróbować zakup biletu 15min... I już się
wkurzałem że nie działa, po czym akurat mi złapało zasięg wifi z mojego
biura :) No dobra, fuks nie fuks - kontroli nie było więc najwyżej bym
pojechał na gapę ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
 

Re: Pad orange czy mojego SIMa?

MarekM <m...@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> / 2010-12-22 22:35:03
W dniu 22.12.2010 22:00, Jacek Osiecki pisze:

> Właśnie dodzwoniłem się do BOKu i konsultant potwierdził, że z całego kraju
> ma podobne zgłoszenia... czyli wygląda na to że jakiś dziwny pad po ich
> stronie (ciekawe że tylko dla części SIMów).

A ja głupi o 20:30 specjalnie pojechałem do salonu firmowego zamiast
spokojnie wypić piwko. Widać o tej godzinie nie mieli jeszcze podobnych
zgłoszeń...

> Zobaczymy czy uda się im to
> jakoś naprawić.

Że się uda - nie wątpię. Pytanie tylko: kiedy? Licznik bije.

Za 2h kłopotów w dniu wczorajszym rozdają teraz po 30 minut. Myślę, że
zażądam wielokrotności tych 30 minut za każde kolejne 2 godziny :-)
Oczywiście jeżeli czas awarii przekroczy dobę to dodatkowo należą się
ustawowe rekompensaty (w wysokości 1/30 średnich rachunków za każdą dobę
awarii).

Nawiasem mówiąc, nie dalej jak półtorej roku temu miałem nieco
zabawniejszą awarię - bardzo podobną do tej wczorajszej. Telefon był
zalogowany w sieci, ale ni chuchu nie dało się do niego dodzwonić ani z
niego zadzwonić tudzież zaesemesować. Wówczas trwało to tydzień, a taką
"promocją" było objęte raptem kilkadziesiąt osób w Polsce. Nie wiem,
czymże zasłużyłem sobie na takie wyróżnienia.

> Swoją drogą, miałem niezłego fuksa - akurat musiałem się
> przejechać MPK i postanowiłem wypróbować zakup biletu 15min... I już się
> wkurzałem że nie działa, po czym akurat mi złapało zasięg wifi z mojego
> biura :) No dobra, fuks nie fuks - kontroli nie było więc najwyżej bym
> pojechał na gapę ;)

Ja się zorientowałem w hipermarkecie, jak listonic nie mógł pobrać listy
zakupów ;) Na szczęście na telefonie służbowym też mam go
skonfigurowanego, więc mogłem oddać się błogiej czynności wrzucania tego
i owego do koszyka, przepychania się między tłumem innych koszyków i ich
kierowców oraz szukania drogi w labiryncie wszechobecnych palet z
właśnie rozkładanym towarem. Dodatkowo czas "umilały" bliskie sercu
rytmy kristmasowych standardów, (uwaga - będzie drastycznie) w kółko aż
do porzygu. A potem tylko 25 minut w nie tak znowu bardzo długiej
kolejce do kasy. Pożaliłem się ;)

Marek
 

Re: Pad orange czy mojego SIMa?

MarekM <m...@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> / 2010-12-22 22:44:44
W dniu 22.12.2010 22:35, MarekM pisze:

>> Zobaczymy czy uda się im to
>> jakoś naprawić.
> Że się uda - nie wątpię. Pytanie tylko: kiedy? Licznik bije.

Właśnie karta SIM zalogowała się do sieci. 4h, czyli 60 minut się należy ;)

Marek
 
wstecz
1 2 3
"Maciej Muran" 2010-12-22 20:12
"kamtzu" 2010-12-21 19:16
ToMasz 2010-10-22 23:31
"zlotowinfo" 2010-10-03 23:58
tomasz1125@poczta... 2010-09-27 14:48
bastek72@onet.pl 2010-09-11 09:30
bastek72@onet.pl 2010-08-02 03:42
Grzexs 2010-06-30 21:39
" Janusz" 2010-06-28 15:08
"wspolna-flaszka.... 2010-04-24 15:43
Krystek 2010-04-21 15:05
tomekjot 2010-04-20 19:20
Tomek Kęcki 2010-04-15 11:34
ALEX 2010-04-10 11:26
Alojzy Zakalec 2010-02-20 18:53



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Q-1-18 155.53 +0,02
BASE_Q-3-17 175.00 -0,10
BASE_Q-4-17 156.75 -0,16
BASE_M-09-17 182.50 -0,14