Money.pl Technologie dla biznesu Hi-Tech Grupy dyskusyjne pl.misc.telefonia.gsm Virgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacych

Virgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacych

Virgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacych

Rafal M <r...@gmail.com> / 2012-09-08 18:40:11
Witam

Czy ktos z Was korzysta juz z Virigin Mobile? Jak wyglada zasieg tej
sieci? Jest dokladnie to samo co Play, czy gorzej (w sensie, czy ruch
dla Virgin ma nizszy priorytet w sieci Play).

Jak ktos dzwoni do osoby w sieci Virgin Mobile to jak placi? Jak za
polaczenie do Playa, czy do "duzych sieci"?


BTW Kiedy stawki MTR maja sie wyrownac?


Pozdrawiam
Rafal
 
Czytaj także na forum

Re: Virgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacych

ToMasz <a...@poczta.fm> / 2012-09-08 18:52:15
W dniu 08.09.2012 18:40, Rafal M pisze:
> Witam
>
> Czy ktos z Was korzysta juz z Virigin Mobile? Jak wyglada zasieg tej
> sieci? Jest dokladnie to samo co Play, czy gorzej (w sensie, czy ruch
> dla Virgin ma nizszy priorytet w sieci Play).
>
> Jak ktos dzwoni do osoby w sieci Virgin Mobile to jak placi? Jak za
> polaczenie do Playa, czy do "duzych sieci"?
>

ja może 0.03 na temat 18 miesięcy w Playu. Ci którzy muszą mieć
wideorozmowy na G3 i szybki internet - narzekają. Ja przełączyłem
telefon na g2 i mam zasieg 80-100% non stop. Oczywiście pojawia mi się
R(roaming) czyli korzystam z nadajników plusa lub orange. (orange nie,
bo tam niema zasiegu orange :)
tak więc jeśli Virgin będzie korzystało z Playa i roamningu - super.
jeśli tylko z playa - masakra.

> BTW Kiedy stawki MTR maja sie wyrownac?
jeśli chodzi o play - od stycznia 2013. ale to niema żadnego
przełożenia na stawki połączeń.

ToMasz
 

Re: Virgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacych

dizel <x...@xxx.xx> / 2012-09-08 19:56:24
On Sat, 8 Sep 2012 09:40:11 -0700 (PDT), Rafal M
wrote:

>Witam
>
>Czy ktos z Was korzysta juz z Virigin Mobile? Jak wyglada zasieg tej
>sieci? Jest dokladnie to samo co Play, czy gorzej (w sensie, czy ruch
>dla Virgin ma nizszy priorytet w sieci Play).

Zasięg Virgin obejmuje nadajniki Play i nadajniki Orange, nie obejmuje
nadajników Plusa jak ma to miejsce w Play. Co do priortytetów to
pewnie jest tak samo jak dla klientów play.
>
>Jak ktos dzwoni do osoby w sieci Virgin Mobile to jak placi? Jak za
>polaczenie do Playa, czy do "duzych sieci"?

Płaci jak za połączenie do play niestety
>
>
>BTW Kiedy stawki MTR maja sie wyrownac?

Z tego co pamiętam to od stycznia 2013r., ale gdzieś czytałem że może
się to zmienić jeszcze.

Pozdrawiam
 

Re: Virgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacych

t...@gmail.com / 2012-09-09 10:04:37
W dniu sobota, 8 września 2012 18:40:12 UTC+2 użytkownik Rafal M napisał:
> Witam

>
>
> Jak ktos dzwoni do osoby w sieci Virgin Mobile to jak placi? Jak za
>
> polaczenie do Playa, czy do "duzych sieci"?

Jeśli chce dotować W3 to płaci jak do Playa, jeśli ma już dość bycia dojną krową to 13 gr z VM lub za darmo ( w tej chwili) z Playa.
 
Krystek 2012-07-30 16:15
Mikolaj Jopczynski 2012-02-15 10:10
Ra 2012-02-06 23:47
"adam" 2012-01-02 20:21
"SDD" 2011-10-12 14:09
gregor 2011-07-07 10:32
Adrian 2011-07-04 10:04
Rafal M 2011-06-19 23:37
gregor 2011-02-08 09:17
"Kierowniczka z... 2011-01-26 01:44
Marcin B 2011-01-19 12:39
"Kris" 2010-12-27 14:48
Skorupa 2010-12-11 18:01
"Rev" 2010-06-28 21:04
"SDD" 2010-05-04 17:26



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_M-07-17 169.88 -0,22
BASE_Y-19 165.25 +0,07
BASE_M-12-17 153.50 +0,82
BASE_M-09-17 182.50 -0,14