Money.pl Technologie dla biznesu Hi-Tech Grupy dyskusyjne pl.rec.paralotnie Komunikat Bezpieczeństwa dotyczący prawidłowego z

Komunikat Bezpieczeństwa dotyczący prawidłowego z

Komunikat Bezpieczeństwa dotyczący prawidłowego z

Dudek Piotr <p...@dudek.com.pl> / 2015-09-07 14:58:11
Proszę o zapoznanie się z poniższym komunikatem:
http://www.dudek.eu/images/stories/o-produktach/instrukcje/Komunikat%20 bezpieczenstwa%20nr%2001_2015.pdf

Dudek Piotr.
 

Re: Komunikat Bezpieczeństwa dotyczący prawidłowe

g...@onet.pl / 2015-09-07 16:43:19
W dniu poniedziałek, 7 września 2015 14:58:13 UTC+2 użytkownik Dudek Piotr napisał:
> Proszę o zapoznanie się z poniższym komunikatem:
> http://www.dudek.eu/images/stories/o-produktach/instrukcje/Komunikat%20bezpieczenstwa %20nr%2001_2015.pdf
>
> Dudek Piotr.

Producent nie może zrobić większego tego kołnierza zabezpieczającego przed przekręceniem? Wtedy nie byłoby możliwości nakręcić nakrętki na ten kołnierz. Co to za zabezpieczenie przed przekręceniem skoro da się przekręcić. Już kiedyś był chyba podobny przypadek że puściła przekręcona deltka.
 

Re: Komunikat Bezpieczeństwa dotyczący prawidłowe

Zbigniew Gotkiewicz <z...@poczta.onet.pl> / 2015-09-07 16:57:09
Tego kołnierza nie da się przekręcić. Pilot musiał jakoś inaczej to zrobić, bo w tym przypadku kołnierz nie został przekręcony. Można gdybać jak pilot doprowadził do takiego stanu, ale nie było to przekręcenie gwintu poza kołnierz. Wersja że gwint został zerwany też się nie sprawdza bo gwinty nie są uszkodzone.

Zbyszek Gotkiewicz
 

Re: Komunikat Bezpieczeństwa dotyczący prawidłowe

s...@gmail.com / 2015-09-07 17:27:23
W dniu poniedziałek, 7 września 2015 16:43:22 UTC+2 użytkownik gaw...@onet.pl napisał:
> Producent nie może zrobić większego tego kołnierza zabezpieczającego przed przekręceniem? Wtedy nie byłoby możliwości nakręcić nakrętki na ten kołnierz. Co to za zabezpieczenie przed przekręceniem skoro da się przekręcić. Już kiedyś był chyba podobny przypadek że puściła przekręcona deltka.

Panowie, deltki potrafią się rozkręcać "same". Parę lat temu startując na Skrzyczniaku z osłupieniem zobaczyłem całkowicie rozkręconą deltkę A !. Oczywiście zwaliłem natychmiast skrzydło i okazało się, że WSZYSTKIE deltki dało się rozkręcić palcami, a dokręcałem je wcześniej osobiście kombinerkami.

Statler
 

Re: Komunikat Bezpieczeństwa dotyczący pra

Ciacholot <m...@ciasto.pl> / 2015-09-07 18:42:42
Przecież wyraźnie napisał, że jeżeli nie przekręcił zabezpieczenia to
możliwa jest deformacja deltki. Dokręcił "porządnie" do końca, a z dupy
strony zabrakło.


"Skre?canie uprzednio rozgie?tej deltki, gdy został zwie?kszony dystans
pomie?dzy gwintem dolnym a go?rnym, be?dzie prowadzic? do pojawienia sie?
gwintu pod nakre?tka?, co ro?wniez? jest oznaka? nieprawidłowego skre?cenia."

O rozkręceniu się nikt nie mówi.

MK
 
wstecz
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... +10 49



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_W-24-17 158.50 +0,32
BASE_Q-3-17 175.00 -0,10
BASE_Y-20 174.50 -0,85
BASE_Q-4-17 156.75 -0,16