Nowa polska ksiazka o paralotniarstwie!

Nowa polska ksiazka o paralotniarstwie!

uriuk <w...@uriuk.com> / 2014-05-12 22:14:37
Napisana w formie poradnika dla ludkow, ktorzy chca stac sie pilotami a
nie wlascicielami Swiadectwa Kwalifikacji.
Wiekszosc objetosci zajmuja zdjecia, ale bardzo rozsadnie opisane, wiec
w bardzo obrazowy sposob przekazuje kawal solidnej wiedzy.

Troche mnie niepokoi fakt, ze ksiazka nosi tytul "Suma wszystkich
bledow", a na okladce jest fota mojej osoby podczas niezbyt rozsadnego lotu.
No ale trzeba odpokutowac bledy mlodosci :).
Fota wyglada tak:
http://www.uriuk.com/galeria/displayimage.php?album=29&pos=85

Podaje ja nie dlatego zeby propagowac ten rodzaj latania, tylko zeby
ulatwic wyszukanie ksiazki na Pararudnikach, gdzie bedzie wystawiona
przez Autora.
Nie, zeby zaraz do sprzedania, to tzw "szczotka" czyli wydruk na brudno.
Bedzie mozna sobie pomacac, poogladac obrazki, narobic smaka i
poinformowac zone, ze wasza rodzina potrzebuje nowej ksiazki.




--
uriuk


www.uriuk.com
 
Czytaj także na forum

Re: Nowa polska ksiazka o paralotniarstwie!

cienias <c...@gmail.com> / 2014-05-12 22:25:11
A kto jest autorem?

cienias
 

Re: Nowa polska ksiazka o paralotniarstwie!

Piotr Blachnik <p...@poczta.onet.pl> / 2014-05-12 22:47:33
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 22:14:37 UTC+2 użytkownik uriuk napisał:

> No ale trzeba odpokutowac bledy mlodosci :).
> Fota wyglada tak:
> http://www.uriuk.com/galeria/displayimage.php?album=29&pos=85

Jarek byl o wiele bardziejszy ;-)
http://paralotnie.republika.pl/paralot/lot_na_oklep.jpg
 

Re: Nowa polska ksiazka o paralotniarstwie!

Dawid <f...@WYTNIJo2.pl> / 2014-05-12 23:11:39
hehe, dobra robota!

juz wiem, ze na pewno bedzie dobra
 

Re: Nowa polska ksiazka o paralotniarstwie!

Budyń <b...@ridersTotezwywal.pl> / 2014-05-12 23:26:18
Użytkownik "uriuk" napisał w wiadomości
news:lkra3e$h3o$1@node2.news.atman.pl...
> bledow", a na okladce jest fota mojej osoby podczas niezbyt rozsadnego
> lotu.
> No ale trzeba odpokutowac bledy mlodosci :).
> Fota wyglada tak:
> http://www.uriuk.com/galeria/displayimage.php?album=29&pos=85

uriuk, ty dziadek juz jestes, jakie bledy młodosci :) Ta fota to nie sprzed
wojny :-)))



b.
 
wstecz
1 2 3
Kenia 2014-02-11 08:07
xcwalter 2013-11-12 12:58
computerbookstore... 2013-05-24 01:13
jan mlodyszewski 2013-05-20 11:29
Zbigniew... 2013-05-18 00:08
xcwalter 2013-03-11 15:09
mwimmer@poczta.on... 2013-01-30 18:09
Tomo 2012-02-09 14:29
kum 2012-01-31 09:26
Bartolomeo 2012-01-17 16:37
wladza 2012-01-06 23:30
ZToniS 2011-10-21 15:24
admin@flyordie.in... 2011-09-09 16:17
bartekkrakow 2011-06-25 19:38
JaroXS 2011-04-24 13:13



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Y-20 174.50 -0,85
BASE_Y-18 164.52 -0,02
BASE_M-07-17 169.88 -0,22
BASE_M-12-17 153.50 +0,82