Przeciąganie skrzydła na kursie 2 etapu

Re: Przeciąganie skrzydła na kursie 2 etapu

Pawel Poznan <p...@gmail.com> / 2015-09-25 22:28:50
W dniu 25.09.2015 o 21:36, jaco_m@op.pl pisze:
> On Thursday, September 24, 2015 at 8:20:50 AM UTC+2, wujek wrote:
>> https://www.youtube.com/watch?v=N5sL1oZ4ryI
>
> Ten kursant jest źle wpięty.
> Nikt nie zwrócił uwagi?
>

Eeeetam czepiasz się :-)
Ty wiesz ile taki wypuszczający pilota ma na głowie?

Pozdrawiam
PawelPoznan
 
Czytaj także na forum

Re: Przeciąganie skrzydła na kursie 2 etapu

Zbigniew Gotkiewicz <z...@poczta.onet.pl> / 2015-09-25 22:33:48
Pewnie dlatego jest tylu zadowolonych pilotów z siebie którzy latają ze splątaniami w tylnych rzędach. Bo im się wydaje ze wszystko zobaczą po zadarciu głowy do góry.

Zbyszek Gotkiewicz
 

Re: Przeciąganie skrzydła na kursie 2 etapu

voice <v...@poczta.onet.pl> / 2015-09-25 22:38:47
W dniu 2015-09-25 o 21:14, Zbigniew Gotkiewicz pisze:
> Jak stawia się alpejką to kontrola jest automatycznie. Przy starcie klasykiem znowuż spojrzenie na skrzydło jest wymagane do egzaminu ale tyle razy próbowałem czy można coś zobaczyć i nie da się.

Zbychu, spróbuj jeszcze raz. Da się. Jak Ci za pierwszym razem nie
wyjdzie to próbuj, naumiesz się, w końcu człowiek się uczy całe życie.

pozdrawiam serdecznie
v.
 

Re: Przeciąganie skrzydła na kursie 2 etapu

voice <v...@poczta.onet.pl> / 2015-09-25 22:56:53
W dniu 2015-09-25 o 22:33, Zbigniew Gotkiewicz pisze:
> Pewnie dlatego jest tylu zadowolonych pilotów z siebie którzy latają ze splątaniami w tylnych rzędach. Bo im się wydaje ze wszystko zobaczą po zadarciu głowy do góry.
>
> Zbyszek Gotkiewicz
>

Nie Zbyszku. Oni raczej skorzystali z twojej opinii i nawet nie próbują
spojrzeć. :-)

A szkoda, bo da się i wcale nie trzeba (startując klasykiem) biec na
oślep z okrzykiem "banzai" i założeniem że albo śmierć albo się oderwę...

pozdrawiam
v.
 

Re: Przeciąganie skrzydła na kursie 2 etapu

Zbigniew Gotkiewicz <z...@poczta.onet.pl> / 2015-09-26 06:44:18
Isiu. Proponuje żebyś sprawdził start klasykiem w bezwietrzu lub na holu ile można sprawdzić poprzez żarcie głowy przy równoczesnym biegu i pilnowaniu kierunku rozbiegu. Jeśli skrzydło cie samo nie poinformuje że coś z nim nie tak to sama kontrola wzrokowa jaka jest wymagana to za mało aby ocenić czy wszystko ze skrzydłem jest ok. Jeśli ty to potrafisz i stosujesz to napisz jak to robisz, jednak dobrze by było abyś najpierw sprawdził na przykład na Żarze przy braku wiatru czy rzeczywiście to robisz.

Zbyszek Gotkiewicz
 
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... +10 20



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Y-18 164.52 -0,02
BASE_Y-20 174.50 -0,85
BASE_W-23-17 165.93 +0,56
BASE_M-10-17 165.50 +0,46