Money.pl Technologie dla biznesu Hi-Tech Grupy dyskusyjne pl.rec.paralotnie Raket 120 od Roberta Werenca po 100 godz Mistrzostwo

Raket 120 od Roberta Werenca po 100 godz Mistrzostwo

Raket 120 od Roberta Werenca po 100 godz Mistrzostwo

"T.J" <n...@gmail.com> / 2015-10-12 09:28:56
Witam !
Chciałbym podzielić się z Wami moją opinią na temat napędu zbudowanego na bazie silnika Raket 120 w wykonaniu Roberta Werenca dodam,że jest to mój drugi napęd na tym silniku. Pierwszy zakupiony był nieudolną kopią napędu Werenca, nauczył mnie podstaw mechaniki zostałem zmuszony do zakupu zestawu narzędzi powinien być on dodawany do napędu wraz z zapasowymi śmigłami, tłumnikami oraz amortyzatorami i...pieskami i... linkami do szarpaczki uff, które de facto otrzymywałem. Myśłałem, że to normalne i ...latałem ucząc się awaryjnych lądowań, aż do czasu,gdy moja cierpliwość się wykończyła i byłem bliski popełnienia zabójstwa w afekcie na szczęście to już historia !!!
Teraz nadeszła era Werenca, Robert to człowiek z pasją z ponad 18 letnim doświadczeniem w budowaniu napędu na silniku Raket 120 dla mnie człowiek legenda jego napęd to majstersztyk to nie mercedes tylko Lexus. Gdy jedzie peleton pierwszy jest Robert Werenc, a dalej długo długo nikt pojawia się na końcu niby konkurecja, ale to raczej naśladownictwo pioniera, a dlaczego zapytacie. Odpowiem - zaczynamy:
Cały napęd jest wykonany własnoręcznie:
1. począwszy od komfortowej uszytej jak na miarę uprzęży, której siedzisko bardzo wygodnie składa się po obu stronach przydatne kieszenie, jest może mała wada brak dużej kieszeni pod deską na szybkopak, ale producent nie przewidział chyba awaryjnych lądowań i zwijania skrzydła w przygodnym terenie. Użyte karabinki Austria Alpin nie możliwe do rozpięcia podczas lotu wszystkie taśmy są przeszyte z wielką starannością i zabezpieczone kilkukrotnie,
2.Kosz jednoringowy, może robi wrażenie słabeusza, ale jak wyjaśnił mi syn Mariusz Werenc był naocznym świadkiem wielu kraks Taty który wychodził z nich bez szwanku przyjmując energię uderzenia, słyszałem o tym, że jest sprzedawany innemu Polskiemu producentowi,który sprzedaje je w Niemczech i cała konstrukcja napędu posiada certyfikat DULV
3.Rezonans jest tak dobry, że bardzo podoba się konkurencji bez wahania jest kopiowany co dotyczy też śmigieł Roberta Werenca jeśli chodzi o ciąg to napęd ma grubo ponad 56 kg ciągu jest nawet film na yt pokazujący starcie, niby wygrywa konkurencja, ale to fikcja tani trik nigdy nie miałem takiego ciągu na tamtym. Na Werencu moja masa startowa to 112 kg wraz z 6 L paliwa latam na syntezie II na spidzie przy odpuszczonych trymerach na 10 w skali 15 mam wznoszenie, zresztą ten napęd lata na trajce Werenca.
Na pierwszym napędzie na Universalu mogłem tylko popatrzeć na speeda leżącego w szafie.:)
4.Tajemnice modyfikacji silnika, szarpaczki innowator zabierze wraz synem do grobu.

Czy to Polska Nirvana nie jest LEPSZY na wypadzie do Grecji były z nami dwie nowe Nirvany Rodeo i co: jednej odebrało ciąg na starcie(spadła zawleczka od linki gazu, druga zgasła 3 m nad plaża A mój Rakecik nic a nic.
Nie mogę nie wspomnieć o czasie składania z super walizek Nirvana czas: kwadrans najbidniej vs Werenc 2 min złożenie kosza
A co z awaryjnością, jak przystało na Lexusa przestworzy BEZAWRYJNIE nawet jedna pojedyncza śrubka się nie ruszyła o mm, 100 godz frajdy latania BEZCENNE.
SERWIS wykonany w niedziele SIC ! na moje specjalne życzenie kosztował tak mało, że sumienie nie pozwało mi nie zostawić napiwku. Bo oni to robią z PASJĄ dla PASJI. POLECAM na 1000%.
Masz pytania zadz Tomek 5 zero 5 sześc 0 1 - 6 set
 

Raket 120 od Roberta Werenca po 100 godz Mistrzostwo

Tomek <r...@gmail.com> / 2015-10-12 10:18:44
Łubu dubu..., łubu dubu...
 

Re: Raket 120 od Roberta Werenca po 100 godz Mistrzo

paraptaszek <p...@gmail.com> / 2015-10-12 10:36:37
Tomku, zgadzam się z tobą i cieszę się, żę konstrukcje Roberta i Mariusza Werenców cieszą się niesłabnącym powodzeniem i uznaniem. Swoje latanie zaczynałem również od napędu skonstułowanego przez Roberta na silniku Raket. Wylatałem na nim w zasadzie bezawaryjnie ponad 500 godzin, więc polecam go wszystkim z czystym sumieniem. Te 500 godzin to żaden rekord, bo w mojej okolicy latają piloci mający na zaliczone ponad 700 i niemal 100 godzin nalotu ich Raketami.

Porównywanie z Nirvaną Rodeo jest jednak trochę nietrafione. To napędy o kompletnie innej charakterystyce i innej grupie docelowej. Różni je niemal wszystko. Zwróć uwagę, że oni produkują duże serie z tapicerką z skórze, nawigacją, chłodzonym barkiem łącznością satelitarną z dedykacją do osób z dochodami szejków arabskich; natomiast Robert skupił się na minimalizmie i niezawodności. U niego nie znajdziesz żadnego nadmiarowego elementu ani wygórowanej ceny. Można długo wymieniać różnice w podejściu tych producentów i w samej konstrukcji, jednak dla klienta wynika z tego kilka prostych wniosków:

1) Werenc robi napędy o uznanej jakości i bezawaryjności. Na rynku wtórnym te napędy są rzadkością, a inni konstruktorzy kopiują i naśladują jego rozwiązania od lat.

2) Zależność ceny do jakości jest znakomita, szczególnie w porównaniu do produktów wymienionej Nirvany. Notabene, Nirvana tez robi napędy na silniku Raket, a ich cena wynosi około 114.600 Koron, czyli ok. 17840 zł.
 



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Q-3-17 175.00 -0,10
BASE_Y-18 164.52 -0,02
BASE_M-09-17 182.50 -0,14
BASE_Y-19 165.25 +0,07