Rotor H130 Przykra niespodzianka :(

Rotor H130 Przykra niespodzianka :(

szym22 <h...@o2.pl> / 2013-11-16 14:31:34

Witam wszystkich opisuje co spotkało mnie w silniku rotor od techno-fly.

-Rotor NOWY (GWARANCJA) 2h nalotu na dotarciu, po każdym 15 min locie sprawdzana świeca zawsze wyglądała OK (czyli nigdy nie jasna). Gaźnik nowej generacji z ssaniem automatycznym, oczywiście nigdy obroty na max, moja waga 68kg. Wczoraj znów chciałem troszkę podocierac silnik i dotarłem aż za mocno bo się zatar :( w locie oczywiscie. W gaźniku nigdy nie grzebałem bo nie było potrzeby skoro świeca OK. A producent ustawił prawidłowo i jak słyszałem silniki są częsciowo dotarte. No cóż myślę stało się, tylko że nie z mojej winy. Mój dealer od którego zamawiałem silnik zrobił po wylądowaniu fotki napędu świecy itd.. i będzie dzwonił, wysyłał napęd do Pana Krzyśka. Moim zdaniem musiało się coś w gaźniku przestawic:( ale to tylko domysły, zobaczymy czy firma Techno-Fly uwzględni to w gwarancję. Jestem dobrej myśli dlatego że, gdy wybierałem napęd dużo ludzi zachwalało firmę jak i serwis. Teraz tylko czekac...

Pozdrawiam W.
 
Czytaj także na forum

Re: Rotor H130 Przykra niespodzianka :(

demagu <d...@gmail.com> / 2013-11-16 15:41:18
Pisz na grupie jak Twoja sprawa zostala zalatwiona.

pzdr
Darek
 

Re: Rotor H130 Przykra niespodzianka :(

p...@poczta.onet.pl / 2013-11-16 15:57:29
Masz to szczęście w nieszczęściu ,że jeżeli nawet Krzysiek nie uzna tego jako awaria podlegająca gwarancji to tłok z cylindrem i uszczelkami to ok. 400zł.Moim zdaniem jednym z ważniejszych kryteriów wyboru napędu jest cena części zamiennych.Techno-Fly kupuje je bezpośrednio u producentów więc w sytuacji spornej naprawa może być darmowa albo kosztować grosze w przeciwieństwie do firm które tylko sprzedają silniki bo jak producent powie nie to muszą za swoją kasę kupić części i naprawić klientowi napęd albo go pognać.Kiedyś padł mi w Solo wał,silnik kupiony od pierwszego właściciela,nalotu może z 60h.Stało się to tydzień po gwarancji.I poszło się rozmnażać 1200 zł plus przesyłka.Za tyle zrobi się kapitalny remont Rotora/Ventora i zostanie jeszcze na dobrą flaszkę.Życzę pozytywnego załatwienia sprawy.
 

Re: Rotor H130 Przykra niespodzianka :(

Michał <f...@gmail.com> / 2013-11-16 17:10:21
W dniu sobota, 16 listopada 2013 15:57:29 UTC+1 użytkownik pil...@poczta.onet.pl napisał:
> Masz to szczęście w nieszczęściu ,że jeżeli nawet Krzysiek nie uzna tego jako awaria podlegająca gwarancji to tłok z cylindrem i uszczelkami to ok. 400zł.Moim zdaniem jednym z ważniejszych kryteriów wyboru napędu jest cena części zamiennych.Techno-Fly kupuje je bezpośrednio u producentów więc w sytuacji spornej naprawa może być darmowa albo kosztować grosze w przeciwieństwie do firm które tylko sprzedają silniki bo jak producent powie nie to muszą za swoją kasę kupić części i naprawić klientowi napęd albo go pognać.Kiedyś padł mi w Solo wał,silnik kupiony od pierwszego właściciela,nalotu może z 60h.Stało się to tydzień po gwarancji.I poszło się rozmnażać 1200 zł plus przesyłka.Za tyle zrobi się kapitalny remont Rotora/Ventora i zostanie jeszcze na dobrą flaszkę.Życzę pozytywnego załatwienia sprawy.

Osobiście dopinguję Krzyśkowi ale nie zgodzę sie z tym, że kryterium wyboru silnika jest koszt części zamiennych. Napęd, który jest kupiony za pieniądze i to nie małe ma działać.
Osobiście wolę latać na napędach gdzie części są drogie ale ich wymiana jest bardzo rzadka.
 

Re: Rotor H130 Przykra niespodzianka :(

k...@wp.pl / 2013-11-16 17:31:56
W dniu sobota, 16 listopada 2013 14:31:34 UTC+1 użytkownik szym22 napisał:
> Witam wszystkich opisuje co spotkało mnie w silniku rotor od techno-fly.
>
>
>
> -Rotor NOWY (GWARANCJA) 2h nalotu na dotarciu, po każdym 15 min locie sprawdzana świeca zawsze wyglądała OK (czyli nigdy nie jasna). Gaźnik nowej generacji z ssaniem automatycznym, oczywiście nigdy obroty na max, moja waga 68kg. Wczoraj znów chciałem troszkę podocierac silnik i dotarłem aż za mocno bo się zatar :( w locie oczywiscie. W gaźniku nigdy nie grzebałem bo nie było potrzeby skoro świeca OK. A producent ustawił prawidłowo i jak słyszałem silniki są częsciowo dotarte. No cóż myślę stało się, tylko że nie z mojej winy. Mój dealer od którego zamawiałem silnik zrobił po wylądowaniu fotki napędu świecy itd.. i będzie dzwonił, wysyłał napęd do Pana Krzyśka. Moim zdaniem musiało się coś w gaźniku przestawic:( ale to tylko domysły, zobaczymy czy firma Techno-Fly uwzględni to w gwarancję. Jestem dobrej myśli dlatego że, gdy wybierałem napęd dużo ludzi zachwalało firmę jak i serwis. Teraz tylko czekac...
>
>
>
> Pozdrawiam W.

Zadne urzadzenie zatarte w okresie gwarancji nie podlega reklamacji,nikt Ci nie uwierzy ze nic nie grzebales,znajomy zatarl pile motorowa przy pierwszej godzinie pracy i niestety serwis nie uznal,kolor swiecy jeszcze nie znaczy ze wszystko bylo cacy,moze kupiles chrzczona benzynke,moze zapomniales oleju dodac,moze tak dales w palnik ze sie zatarl,moze w locie przysloniles cylinder jakas szmatka..jest tyle powodow zatarcia,ale badz dobrej mysli,pare stowek na poczatek wydatku to i tak niewiele w poronaniu z innymi swiatowymi napedami...
 
wstecz
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... +10 18
szym22 2013-11-05 08:14
TS 2013-10-14 22:48
wroblitis 2013-10-13 08:04
grzegorzstachura 2013-07-10 09:29
januszppg@gmail.com 2013-06-03 22:25
januszppg@gmail.com 2013-06-03 22:18
"kondrat" 2013-05-21 17:13
mithron@wp.pl 2013-02-18 21:12
Łukasz_Serafin_"Q... 2012-12-27 18:57
s@romankiewicz.co... 2012-07-28 16:34
flymike 2012-07-04 10:08
Kamil Antkowiak 2011-12-30 17:05
psp.mariusz@gazet... 2011-09-28 12:24
"LOL" 2011-09-13 20:04
psp.mariusz@gazet... 2011-08-18 10:47



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_Y-18 164.52 -0,02
BASE_W-23-17 165.93 +0,56
BASE_M-12-17 153.50 +0,82
BASE_Y-19 165.25 +0,07