Walker Jet DX200 i walbro 37

Walker Jet DX200 i walbro 37

Robert <r...@wp.pl> / 2011-08-25 19:41:42
Witam

Jestem pierwszy raz na forum więc proszę o wyrozumiałość

Mam mały problem, a mianowicie w w/w sprzęcie gaśnie silnik
pozostawiony na wolnych obrotach ale tylko i wyłącznie po przechyleniu
go do siebie nawet o około 10 cm (stojąc za silnikiem). Jest to
bardzo uciążliwe bo zakładając silnik na plecy zawsze jest pod jakimś
kątem i wtedy spadają obroty i gaśnie, ciężko się startuje bo ciągle
trzeba gazować. Może miał ktoś kiedyś taką przypadłość.

Pozdrawiam
Robert
 
Czytaj także na forum

Re: Walker Jet DX200 i walbro 37

wladza <m...@wp.pl> / 2011-08-25 20:47:57
On 25 Sie, 19:41, Robert wrote:
> Witam
>
> Jestem pierwszy raz na forum więc proszę o wyrozumiałość
>
> Mam mały problem, a mianowicie w w/w sprzęcie gaśnie silnik
> pozostawiony na wolnych obrotach ale tylko i wyłącznie po przechyleniu
> go do siebie nawet o około 10 cm  (stojąc za silnikiem). Jest to
> bardzo uciążliwe bo zakładając silnik na plecy zawsze jest pod jakimś
> kątem i wtedy spadają obroty i gaśnie, ciężko się startuje bo ciągle
> trzeba gazować. Może miał ktoś kiedyś taką przypadłość.
>
> Pozdrawiam
> Robert

ustaw małą śrubkę jeden obrót a dużą obrót i troszkę powinno być w
porządku jeśli nie to sprawdź zawór membranowy (kaczy dziób ) lub
przepustnice .
pozd. Marcin
 

Re: Walker Jet DX200 i walbro 37

ElTomek <c...@o2.pl> / 2011-08-25 21:00:18
On 25 Sie, 17:41, Robert wrote:
> Witam
>
> Jestem pierwszy raz na forum więc proszę o wyrozumiałość
>
> Mam mały problem, a mianowicie w w/w sprzęcie gaśnie silnik
> pozostawiony na wolnych obrotach ale tylko i wyłącznie po przechyleniu
> go do siebie nawet o około 10 cm  (stojąc za silnikiem). Jest to
> bardzo uciążliwe bo zakładając silnik na plecy zawsze jest pod jakimś
> kątem i wtedy spadają obroty i gaśnie, ciężko się startuje bo ciągle
> trzeba gazować. Może miał ktoś kiedyś taką przypadłość.
>
> Pozdrawiam
> Robert

nie mam dx-a ale....
albo cos masz z instalacja paliwową w zbiorniku tzn luzny wężyk który
po przechyleniu
przesuwa sie i zasysa powietrze lub przysysa sie do ścianki bocznej i
odcina pompce mozliwośc
zasysania paliwa, albo w/w weżyk paliwowy złośliwie pęknął w takim
miejscu że jak sie przechylisz
to pękinięcie jest ponad poziomem paliwa i zasysa powietrze,
albo przycina sie iglica w gażniku, może coś nieteges z membrankami,
lub z wewnętrznym filtrem (takie gęste sitko) że jak jest poziomo/
pionowo (nie wiem jak tam gaźnik umocowany)
paliwko płynie a jak sie przechyli to glut zatyka sitko i z braku
paliwa wszystko staje,
przejrzyj wężyki, (gruszkę jak jest), połaczenia, zdemontuj gaznik -
wyczyść przedmuchaj
-powinno ustąpić - to nie kosztuje nic, jak nie pomoże trzeba by
popróbowac z membrankami
lub pozyczyć od kogoś gaźnik i zamontowac dla sprawdzenia żeby
utwierdzić sie co do konieczności
zakupu zestawu naprawczego
powodzenia
tomek
 

Odp: Walker Jet DX200 i walbro 37

BartQ <p...@mv.net.pl> / 2011-08-25 23:47:56
Zastanów się czy ostatnio coś zmieniałeś/regulowałeś?
Czy może być jakaś przyczyna takiej usterki?

Jeśli chodzi o regulację gaźnika to byłem u producenta osobiście i zalecają następujące sposób regulacji DX200

Docieranie lub loty przy dużym obciążeniu - lepiej dla silnika ale mniejsza moc:
Dokręcamy do oporu i odkręcamy:
Śruba z przelotką: 1 + 1/2 obrotu
Śrubka mała: 1 obrót

Loty normalne, przy normalnym obciążeniu pilotem lub z lekkim pasażerem:
Dokręcamy do oporu i odkręcamy:
Śruba z przelotką: od 1 do 1 + 1/4 obrotu
Śrubka mała: 3/4 obrotu

BartQ
 

Re: Odp: Walker Jet DX200 i walbro 37

" kajan" <y...@gazeta.pl> / 2011-08-26 14:42:33
BartQ napisał(a):

> Zastan=F3w si=EA czy ostatnio co=B6 zmienia=B3e=B6/regulowa=B3e=B6?
> Czy mo=BFe by=E6 jaka=B6 przyczyna takiej usterki?
>
> Je=B6li chodzi o regulacj=EA ga=BCnika to by=B3em u producenta osobi=B6cie =
> i zalecaj=B1 nast=EApuj=B1ce spos=F3b regulacji DX200
>
> Docieranie lub loty przy du=BFym obci=B1=BFeniu - lepiej dla silnika ale mn=
> iejsza moc:
> Dokr=EAcamy do oporu i odkr=EAcamy:
> =A6ruba z przelotk=B1: 1 + 1/2 obrotu
> =A6rubka ma=B3a: 1 obr=F3t
>
> Loty normalne, przy normalnym obci=B1=BFeniu pilotem lub z lekkim pasa=BFer=
> em:
> Dokr=EAcamy do oporu i odkr=EAcamy:
> =A6ruba z przelotk=B1: od 1 do 1 + 1/4 obrotu
> =A6rubka ma=B3a: 3/4 obrotu
>
> BartQ

Nigdy nie reguluj od-do bo zatrzesz silnik..prawidlowa regulacja tylko na
obrotomierz..bardzo wazna jest regulacja wolnych obrotow bo czesto zacieraja
wlasnie na wolnych obrotach,obydwie dysze w powietrzu pracuja..kajan

--
 
wstecz
1 2 3



współpraca

Rynek Dnia Następnego

INDEX CENA ŚREDNIA [PLN/MWH] WOLUMEN [MWH]
IRDN 143.76 51680
sIRDN 150.68 36074
IRDN24 141.57 51680
IRDN8.22 151.82 36074

Rynek Towarowy Terminowy

Instrument Kurs rozl. [PLN/MWh] Zmiana[%]
BASE_W-24-17 158.50 +0,32
BASE_M-12-17 153.50 +0,82
BASE_W-23-17 165.93 +0,56
BASE_Y-20 174.50 -0,85