Dwie trzecie Polaków szuka w sieci rabatów

Dwie trzecie Polaków szuka w sieci rabatów

Najczęściej w e-sklepach poszukujemy ubrań, książek i elektroniki, a prym w dokonywaniu transakcji wiodą kobiety. Coraz chętniej korzystamy także z online'owych promocji i kuponów rabatowych na zakupy, wynika z badań przeprowadzonych przez Cuponation.

E-commerce to najdynamiczniej rozwijający się w Polsce segment branży internetowej. Już połowa polskich internautów korzysta z tej formy zakupów. Rośnie też odsetek klientów, które deklarują większą satysfakcję z kupowania on-line niż z tych tradycyjnych. Dodatkowo coraz intensywniej poszukujemy w sieci okazji zakupowych: promocji czy kuponów rabatowych.

źródło: CupoNation

W zestawieniu z innymi krajami obserwowane u nas trendy nie są czymś odosobnionym. Cuponation, portal z kuponami rabatowymi na zakupy on-line, przeprowadził badanie w kilku krajach europejskich, w Brazylii oraz Indiach. Wynika z nie go, że wszędzie prym w zakupach w sieci wiodą kobiety, w Finlandii to aż 98% kupujących w tym kanale.

We wszystkich badanych krajach najbardziej aktywną grupę kupujących stanowią ludzie młodzi, wchodzący w dorosłość przy czym tendencja ta jest najsilniejsza w Brazylii. W każdym kraju dużym zainteresowaniem cieszą się też zniżki na zakupy w sieci. Najchętniej korzystają z nich internauci fińscy - 90%, ale w Polsce ten odsetek jest także wysoki - 69%.

zakupy, kupony, interenet
Czytaj także
Polecane galerie