Money.plTechnologie dla biznesuProgramyContactCenter 26.08.2010 PL

powiększ

ContactCenter 26.08.2010 PL

Producent: Livechat Sp. z o.o.
Licencja: testowa (Trial) - 14dniowa
Platforma: Windows XP/2000/NT/ME/98
Data dodania: 2010-09-06
Ilość pobrań: 3892
Rozmiar: 15 706 kB
Nasza ocena: 51

ContactCenter 26.08.2010 PL

ContactCenter jest znakomitym zaawansowanym narzędziem do obsługi klientów w trybie online. Za pomocą programu możliwe jest szybkie nawiązanie kontaktu z klientem, udzielenie mu informacji oraz przydatnych wskazówek. Aplikacja obsługuje funkcję zapraszania klientów a sam system umożliwia zapraszanie ręczne lub poprzez automatycznie ustawiane kryteria. Ponadto wbudowany monitoring pozwala na kontrolę użytkowników w czasie rzeczywistym, umożliwia uzyskiwanie online informacji na temat tego, na jakich stronach serwisu użytkownicy przebywają najczęściej a gdzie najdłużej, także ile razy odwiedzili stronę i ile rozmów przeprowadzili z operatorami. ContactCenter oferuje także funkcję przesyłania plików, otwieranie stron www, w razie potrzeby przejęcie pulpitu klienta oraz rozbudowane filtry klientów i kontaktów. Bezpieczeństwo gwarantowane jest dzięki szyfrowanemu połączeniu, nie zabrakło także możliwości dostosowywania panelu administracyjnego do potrzeb użytkownika, ContactCenter obsługuje bowiem dopasowywanie przycisków. Program zawiera również bazę wiedzy gotowych odpowiedzi, dzięki której operator może jednym przyciśnięciem wprowadzić do rozmowy wcześnie zdefiniowane odpowiedzi lub strony HTML. Interfejs został bardzo dobrze zaprojektowany a poruszanie wśród wielu opcji się nie sprawia żadnych trudności.

Pobierz plik ContactCenter 26.08.2010 PL

pobierz
Użytkownicy pobierający ten program przeglądali kategorie


współpraca