Money.plTechnologie dla biznesuProgramyKancelaria 2.0.14 PL

powiększ

Kancelaria 2.0.14 PL

Producent: Atre s.c.
Licencja: demonstracyjna (demo)
Platforma: Windows XP/2000/ME/98
Data dodania: 2009-02-19
Ilość pobrań: 3260
Rozmiar: 19 463 kB
Nasza ocena: 51

Kancelaria 2.0.14 PL

Kancelaria to flagowy produkt firmy Atre s.c., wspomagający pracę małych i średniej wielkości kancelarii adwokackich, biur radcowskich i prawnych, a także osób prowadzących indywidualną praktykę. Program umożliwia kompleksową obsługę klienta, uporządkowanie dokumentów, rozliczanie czynności, ułatwia dostęp do potrzebnych informacji, pomaga przygotować niezbędne pisma, rejestrować czas pracy, prowadzić terminarz - czyli sprawnie zarządzać każdą kancelarią. W skład Kancelarii wchodzi kilka współpracujących z sobą modułów. Dzięki temu wszystkie dane można zgromadzić w jednym miejscu, a następnie do nich błyskawicznie dotrzeć. Potrzebna informacja znajduje się w kartotekach stron i uczestników postępowania, rejestrze czynności, prowadzonych spraw i dokumentów, bazie najważniejszych instytucji prawnych, urzędów i banków. Pierwszy moduł o nazwie Uczestnicy postępowania pozwala na rejestrowanie danych stron prowadzonych spraw, a także dane innych uczestników postępowania, na przykład świadków (adresy, telefony, konta bankowe, numery KRS). Kolejny składnik o nazwie Repertorium umożliwia gromadzenie informacji identyfikujących daną sprawę: jej numer własny, nazwę, sygnaturę, opis, daty rozpoczęcia i zakończenia, uczestników, osobę prowadzącą i pracowników. Z Repertorium powiązany jest moduł Windykacja, w którym pojawiają się sprawy wcześniej wprowadzone jako windykacyjne. Dostępny jest również moduł o nazwie Czynności, który pozwala na rejestrowanie wszystkich czynności związanych ze sprawą wraz z informacją o poniesionych kosztach oraz czasie pracy pracowników. W programie zawarte są również takie składniki jak: Faktury służące do wprowadzania faktur i korekt faktur VAT oraz faktur UE dotyczące prowadzonych spraw, Dokumenty do dołączania dowolnych notatek, Pracownicy oraz Listy płac dla pracowników etatowych i prac zleconych. Ostatnim z modułów jest Sekretariat, gdzie użytkownik ma możliwość przypisania dla danego dokumentu formy wysyłki lub odbioru (poczta zwykła, kurier, mail, faks). Dzięki temu, na podstawie wprowadzonych do programu dokumentów, można automatycznie utworzyć i drukować książkę korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Można również wygenerować i wydrukować pocztową książkę nadawczą. Moduł Sekretariat pozwala również wysyłać komunikaty w dowolnie określonym terminie. Komunikaty (np. przypominające o spotkaniach, telefonach, zdarzeniach) mogą być wysłane e-mailem lub bezpośrednio na monitor użytkownika. Nadawca komunikatu może otrzymać potwierdzenie otrzymania wiadomości przez odbiorcę.

Pobierz plik Kancelaria 2.0.14 PL

pobierz
Użytkownicy pobierający ten program przeglądali kategorie


współpraca