Coraz wyższe wydatki reklamowe. W tym roku będzie to już blisko 3 mld zł

Coraz wyższe wydatki reklamowe. W tym roku będzie to już blisko 3 mld zł

2,7 miliarda złotych wyniosą tegoroczne wydatki na reklamę w internecie. Reklamodawcy coraz częściej zamiast zwykłego baneru wybierają jeszcze bardziej skomplikowane rozwiązania.

Badania pokazują, że 64 proc. marketerów zamierza zwiększyć budżet na kampanie retargetingowe w tym roku. Według prognozy IAB Polska, wydatki na e-reklamę w 2015 roku wyniosą ponad 2,7 mld złotych. Z kolei reklama osobista tylko w USA w tym roku będzie warta blisko 15 miliardów dolarów-jej udział w rynku osiągnie nawet 43 proc.

Reklama osobista rośnie przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych. Amerykańscy marketerzy wydali w 2014 roku na reklamę programmatic buying aż 10,08 mld dolarów. Rok wcześniej było to jedynie 4,24 mld dolarów. Estymacje na 2015 rok mówią o 14,88 mld dolarów, a na 2016 nawet o 20,41 mld dolarów.

czytaj więcej

Czytaj więcej w Money.pl
Rewolucja w reklamie dzięki polskiej firmie
System spersonalizowanych reklam internetowych oparty jest o sztuczną inteligencję i zjawisko Big Data.
Francja prosi Dolinę Krzemową o pomoc
Wizyta ministra nastąpiła w półtora miesiąca po styczniowym zamachu w Paryżu na redakcję satyrycznego tygodnika Charlie Hebdo
W Polsce powstaje 3 tysiące stron dziennie
Podobnie jak w latach ubiegłych najlepszy pod tym względem był pierwszy kwartał roku, kiedy każdego dnia dokonywano 3 61 rejestracji. W rezultacie w 2014 r. liczba aktywnych nazw wzrosła o 63 039 w stosunku do 2013 r.
internet, reklama, e-reklama, reklama internetowa
portalspożywczy.pl
Czytaj także
Polecane galerie
bdesnnn
193.0.102.* 2015-03-23 09:13
Jakoś to mnie nie dziwi....sam postawiłem na rozwój e-biznesu. Jest w tym straszny potencjał i jak widać popyt. Dlatego oparłem swoją firmę na działaniu w sieci. Szukam wlasnie nowego modelu zakupu. A dokładnie zamiast detalu chciałbym zacząć kupować domeny w hurcie.
bdesnnn
193.0.102.* 2015-03-23 09:06
Jakoś to mnie nie dziwi....sam postawiłem na rozwój e-biznesu. Jest w tym straszny potencjał i jak widać popyt. Dlatego oparłem swoją firmę na działaniu w sieci. Szukam wlasnie nowego modelu zakupu. A dokładnie zamiast detalu chciałbym zacząć kupować domeny w hurcie.
Varka
193.11.137.* 2015-02-26 18:51
Dlatego NIE można wspierać i kupować produktów reklamowanych przez te
Zobacz więcej komentarzy (7)